… kampanii e-mail marketingowych i kampanii display opartych o targetowanie behawioralne.
Jakub karierę w reklamie rozpoczął w OpenRate, dalej realizował kampanie on-line w spółkach należących do Grupy Netsprint, gdzie odpowiadał za pozyskiwanie nowych oraz obsługę istniejących klientów firmy.
Zobacz również
– Jestem pasjonatem innowacji w reklamie, a zespół z jakim mam przyjemność pracować to świetni ludzie i profesjonaliści. Sarigato daje możliwości pracy w wielu obszarach dla kampanii digitalowych jakie realizujemy dla naszych Klientów. Realizowane projekty zarówno jeżeli chodzi o rozwiązania technologiczne, jak i kreację to dla nas nieustanna droga dążenia do doskonałości. Mam naprawdę świetny zespół ekspertów, z którym wspólnie zrealizujemy wszystkie cele na te rok – tak zmianę stanowiska komentuje Rzepka.
Jakub zdecydował się związać swoją przyszłość z Grupą Sarigato również ze względu, na wartości jakie podziela z resztą zespołu, w tym najnowszy projekt Fundacji Sarigato, charytatywny sklep zoologiczny Sklep.KarmimyPsiaki.pl, którego 100% zysku przeznaczane jest na pomoc bezdomnym zwierzętom.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]