Głównym bohaterem kampanii, pełnej humoru w najlepszym wydaniu, jest Tygrys, który przedstawia i komentuje perypetie gości programu. W różnych życiowych momentach na drodze do sukcesu stanęło im zmęczenie, brak energii czy utrata koncentracji. Jednak dzięki Tigerowi odzyskali 100% swoich możliwości, co pozwoliło im z sukcesem zmierzyć się z codziennymi wyzwaniami.
Kolejną bohaterką Tiger Show jest „Żaneta z Żor” – nietypowa, czworonożna księgowa, która opowiada o problemach z koncentracją podczas trudnego dnia w pracy. Kiedy natłok obowiązków sprawił, że nie mogła już dłużej wydajnie pracować – pojawił się Tiger Mental, dzięki któremu odzyskała energię by móc efektywnie funkcjonować.
Zobacz również
Najnowszy spot Tigera będzie obecny w największych stacjach telewizyjnych, na kanałach tematycznych oraz w serwisach VOD i You Tube.
- Data rozpoczęcia emisji spotu: 05.05.2014
- Agencja odpowiedzialna za kreację: Young & Rubicam
- Dom Mediowy: Mindshare
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing