Kampania „Sprzedawaj po sąsiedzku” podkreśla lokalny charakter serwisu Tablica.pl, jednocześnie komunikując użytkownikom możliwość korzystania z usług serwisu za pomocą telefonu.
Na potrzeby kampanii powstały dwa 30-sekundowe spoty, w których postacie animowane z bajki „Pat i Mat”, w Polsce znanej bardziej pod nazwą „Sąsiedzi”, przekonywać będą, że najprostszym sposobem na pozbycie się niepotrzebnych rzeczy jest wystawienie ich na sprzedaż w serwisie Tablica.pl. Podobnie jak w oryginalnej wersji bajki, majsterkowicze będą mieli do rozwiązania problem. Różnica polega na tym, że idąc z duchem czasu, nie będą w tym celu używać tradycyjnych narzędzi tj. młotek czy śrubokręt, a skorzystają ze zdobyczy nowoczesnej techniki: komputera i smartfona.
Zobacz również
ała kampania reklamowa oprócz telewizji (stacje ogólnopolskie i tematyczne, m.in. TVN, Polsat, TVP) obejmuje także Internet (m.in. Gazeta.pl, Onet.pl, Interia.pl). Ponadto dla fanów serwisu został przygotowany konkurs – na specjalnie w tym celu powstałej stronie internetowej uczestnicy będą mogli stanąć za konsoletą i wcielić się w rolę DJ’a. Na twórców najlepszych beatów, zgrywających się z charakterystycznym dla Tablicy podkładem dźwiękowym, czekają nagrody – zestawy maskotek Pat i Mat oraz iPody. Konkurs ruszy w listopadzie.
Za realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Pride&Glory Interactive. Akcja reklamowa potrwa do końca listopada.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]