Humane Society International zaprezentowało zwiastun animacji, która została stworzona w ramach kampanii pod hasłem „Save Ralph”. W trwającym niecałą minutę filmiku wystąpił królik, który jest ofiarą testowania kosmetyków na zwierzętach. Z podbitym okiem i zabandażowanym uchem opowiada o swojej pracy, z której nie do końca jest zadowolony. Głosu zaś użyczył mu oscarowy reżyser Taika Waititi.
W kampanię organizacji Humane Society International zaangażowali się również Ricky Gervais, Zac Efron czy Olivia Munn. Oficjalny spot inicjatywy będzie miał swoją premierę już 6 kwietnia br.
Zobacz również
Celem kampanii „Save Ralph” jest doprowadzenie do całkowitego zakazania testowania kosmetyków na zwierzętach.
PS
Wszystkie produkty marki Garnier globalnie, są oficjalnie „cruelty free” – marka otrzymała certyfikat przyznany przez Cruelty Free International, organizację działającą na rzecz zaniechania testów na zwierzętach oraz wprowadzenia złotego standardu w dziedzinie biznesu wolnego od okrucieństwa.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Reżyserem ubiegłorocznego spotu świątecznego Coca-Coli jest nowozelandzki reżyser Taika Waititi, laureat Oscara za najlepszy scenariusz adaptowany do filmu „Jojo Rabbit”.