TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Save the Dawgs”: mecz uniwersyteckich drużyn futbolowych okazją do adopcji czworonogów

„Save the Dawgs”: mecz uniwersyteckich drużyn futbolowych okazją do adopcji czworonogów
Akademicka drużyna futbolowa University of Texas połączyła siły z agencją Callen i tak powstała akcja „Save the Dawgs”. Jej celem jest nakłonienie kibiców sportowych do adopcji buldogów będących pod opieką organizacji Austin Bulldog Rescue.
O autorze
1 min czytania 2024-10-22

W 2022 roku agencja Callen nawiązała komercyjną współpracę z ówczesnym rozgrywającym akademickiego klubu futbolu amerykańskiego University of Texas, Bijanem Robinsonem. W ramach projektu wypuszczono na rynek linię musztard Bijan Mustardson. Po dwóch latach Callen i University of Texas ponownie połączyli siły i tak powstała kampania „Save the Dawgs”.

Jej celem jest wsparcie organizacji Austin Bulldog Rescue opiekującej się bezdomnymi buldogami. Wybór rasy nie jest przypadkowy, bowiem 19 października br. odbył się jeden z najważniejszych meczów akademickiego sezonu, w którym drużyna University of Texas zmierzyła się z teamem Georgia Bulldogs (15-30). Jak nietrudno się domyślić, maskotką tych drugich jest właśnie buldog.

Jak z humorem tłumaczą pomysłodawcy, „chodziło o to, aby utrzymać buldogi z dala od boiska”.

Głównym elementem kampanii „Save the Dawgs” jest klip wideo publikowany w mediach społecznościowych. Prezentowane w nim psiaki nie mają co prawda umiejętności sportowych, ale, jak przekonują pomysłodawcy, mimo tego wciąż zasługują na kochających opiekunów i dom stały.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS Hiszpański zespół piłkarski RCD Espanyol Barcelona zachęca do adopcji psów. Zawodnicy wyszli na boisko z czworonogami

Słuchaj podcastu NowyMarketing