Marka w spocie zestawia ze sobą dwie kontrastujące branże e-commerce: urodę (perfumy) oraz motoryzację (części samochodowe), które w tym przypadku mają dwie mocno różniące się od siebie potrzeby dotyczące opakowań („na flakoniki” i „na felgi”).
To uproszczenie pozwala pokazać, że niezależnie od tego, co sprzedaje dany sklep internetowy, w Grembox znajdzie opakowania odpowiednie do swoich potrzeb – od ręki.
Zobacz również
– Nasi klienci to często sklepy internetowe, które nie mają odpowiedniej przestrzeni magazynowej lub nie chcą ponosić kosztów magazynowania dużej liczby opakowań. Niejednokrotnie muszą dynamicznie reagować na nagłe wzrosty sprzedaży lub potrzeby opakowaniowe związane z nowym asortymentem. Wiemy, że w e-commerce ważny jest czas i ciągłość dostaw. Grembox ze swoją formułą setek wzorów i wariantów opakowań kartonowych dostępnych od ręki idealnie wpisuje się te potrzeby. Do końca 2024 roku liczba zarejestrowanych w Polsce sklepów internetowych ma przekroczyć 70 tysięcy. Chcemy być w świadomości jak największej liczby osób związanych z tymi biznesami jako partner, który w dziedzinie opakowań zapewnia poczucie spokoju i bezpieczeństwa – mówi Sławomir Skwark, Dyrektor ds. Marketingu i E-commerce w Grembox.
W ramach prac nad realizacją spotu reklamowego Grembox przyjął koncepcję osadzenia całej narracji w minimalistycznej scenografii wykonanej z tektury, co doskonale wpisuje się w ich 30-letnie doświadczenie branżowe. Na nagraniach widać tysiące magazynowanych opakowań z tektury falistej. Z lewej strony kadru wyłania się wieża z dużych opakowań klapowych, a tła, na których występują przedstawiciele dwóch branż e-commerce, również zostały w pełni wykonane z tektury.
– Scenografia została zaprojektowana z myślą o recyklingu i zostanie ponownie przerobiona na papier. Kto wie, może finalnie wróci na rynek w postaci gazety, opakowania lub … kolejnej scenografii – tłumaczy Przemysław Król, Dyrektor Działu Badań i Rozwoju w Grembox.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Kampania obejmuje 30-, 15- i 6-sekundowe spoty reklamowe, reklamy banerowe oraz publikacje w mediach związanych z e-commerce i szeroko pojętym biznesem. Kampania będzie realizowana w kanałach digital w 2024 i 2025 roku. Za produkcję spotu odpowiadał IMPACT Production.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zdjęcie główne: mat. pras.