– Kampania ta, w zmodyfikowanej formie, jest kontynuacją platformy komunikacyjnej Empiku, którą opracowaliśmy rok temu. Obecna linia obejmuje cztery spoty TV: na Black Week, świąteczny, mikołajkowy oraz poświęcony wprost zakupom bożonarodzeniowym. Opracowaliśmy także dedykowane key visuale – świąteczny i produktowy – mówi Józek Dutkiewicz, dyrektor kreatywny Scholz & Friends Warszawa.
Współpraca ma charakter projektowy, ale jest poprzedzona szeregiem wspólnych działań. Ostatnio agencja przygotowała m.in. key visual i spot tv z okazji 20 urodzin marki.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]