Czy wiecie, jak funkcjonować, kiedy nasze poczucie bezpieczeństwa zarówno jako jednostek społecznych, jak i pracowników firm zostają tak bardzo zachwiane? Czy obok zapasów żywności warto zrobić zapasy cyfrowe i kiedy można już po nie sięgnąć? Czy marki w swoich działaniach CSR pamiętały o korzyściach dla społeczeństwa, ale i swojej tożsamości?
W raporcie znajdziecie odpowiedzi na te i wiele innych pytań. Przeczytacie też m.in. o tym, jak dostosować działania marketingowe do nowej rzeczywistości i dlaczego nie warto się poddawać w szukaniu kreatywnych rozwiązań. Poznacie też najlepsze kreacje RTM i najważniejsze działania PR w Polsce. Co ważne, w zestawieniu znajdziecie nie tylko analizy, ale i oceny działań, chociażby internetowych gigantów.
Zobacz również
Raport został stworzony pod patronatem NowegoMarketingu. Część artykułów ukazała się właśnie w naszym serwisie.
Pełny raport możecie zobaczyć tutaj.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]