Schulz brand friendly: Marka w czasach pandemii [raport]

Schulz brand friendly: Marka w czasach pandemii [raport]
38-stronicowy raport podzielony jest na kilka rozdziałów. To wieloaspektowe, bo od strony strategii, kreacji, digital i PR, spojrzenie na działanie marek w czasie kryzysu.
O autorze
0 min czytania 2020-04-02

Czy wiecie, jak funkcjonować, kiedy nasze poczucie bezpieczeństwa zarówno jako jednostek społecznych, jak i pracowników firm zostają tak bardzo zachwiane? Czy obok zapasów żywności warto zrobić zapasy cyfrowe i kiedy można już po nie sięgnąć? Czy marki w swoich działaniach CSR pamiętały o korzyściach dla społeczeństwa, ale i swojej tożsamości?

W raporcie znajdziecie odpowiedzi na te i wiele innych pytań. Przeczytacie też m.in. o tym, jak dostosować działania marketingowe do nowej rzeczywistości i dlaczego nie warto się poddawać w szukaniu kreatywnych rozwiązań. Poznacie też najlepsze kreacje RTM i najważniejsze działania PR w Polsce. Co ważne, w zestawieniu znajdziecie nie tylko analizy, ale i oceny działań, chociażby internetowych gigantów.

Raport został stworzony pod patronatem NowegoMarketingu. Część artykułów ukazała się właśnie w naszym serwisie.

Pełny raport możecie zobaczyć tutaj.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj