Po wygranym przetargu Schulz brand friendly realizować będzie dla marki Politan szereg działań employer brandingowych, obejmujących zarówno komunikację wewnętrzną, jak i zewnętrzną.
Nie od dziś prowadzimy działania w obszarze employer brandingu, jednak ten rok jest dla nas szczególny, gdyż wdrażamy nową, spójną strategię komunikacji stworzoną wspólnie z Schulz brand friendly. Zdajemy sobie sprawę, że silna marka pracodawcy wiąże się z dobrą reputacją firmy i wysokim zaangażowaniem pracowników. Celem zaplanowanych przez nas działań wizerunkowych jest poszerzenie świadomości marki Politan w regionie oraz pozyskiwanie wyjątkowych i zdolnych pracowników, którzy wyznają nasze wartości. Nasza strategia opiera się na szczerości i jest skierowana do ludzi, który potrafią otwarcie mówić o tym co ich boli, jak i o tym z czego są dumni. Po prostu chcemy szczerze opowiedzieć o firmie! – komentuje Alicja Jurga, HR Specialist, Politan.
Zobacz również
Kampania będzie oparta o najważniejsze wartości firmy Politan: profesjonalizm, przedsiębiorczość, partnerstwo, przyszłość oraz patenty.
Bardzo cieszymy się, że Politan obdarzył nas pełnym zaufaniem i poszerzył zakres obsługi także o employer branding. W kontekście powszechnego trendu tak zwanego „rynku pracownika” wiemy jak ważna jest dbałość o wizerunek pracodawcy i dlatego employer branding jest kolejnym strategicznym obszarem usług, które oferujemy naszym klientom – komentuje Wojciech Kotala, CEO, Schulz brand friendly.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]