Zrealizowany na potrzeby kampanii, 30-sekundowy spot reklamowy przedstawia trzypokoleniową rodzinę, spędzającą święta razem. A tak naprawdę osobno. Nagle, jedno z dzieci odkrywa pod choinką nierozpakowany prezent, który umknął ich uwadze. Są w nim Scrabble. To „znalezisko” powoduje ożywienie wśród wszystkich domowników. Każdy natychmiast porzuca swoje dotychczasowe zajęcie i z zapałem rozpoczyna wspólną zabawę słowami. Podczas radosnej gry do rodziny dołącza Św. Mikołaj. Spot kończy hasło: „Scrabble – słowa mają moc”.
Scrabble to ponadczasowa gra słowna wymyślona w 1931 r. przez amerykańskiego architekta Alfreda Buttsa. Obecnie ma miliony wiernych fanów na całym świecie, w tym setki tysięcy w Polsce. Firma Mattel oferuje ją w kilku wersjach. Najbardziej popularną jest Scrabble Original, występująca w świątecznej kampanii. Może w nią grać od dwóch do czterech osób w wieku od 10 lat (w przypadku drużyn w zabawie mogą uczestniczyć również młodsze dzieci). Górnego limitu wieku nie ma. Jest to zatem świetna rozrywka dla wszystkich pokoleń.
Zobacz również
„Scrabble – słowa mają moc” to pierwszy spot reklamowy przygotowany do emisji w telewizji linearnej, który zrealizowała Abstra – największy producent treści na YouTube w Polsce. Agencją prowadząca i odpowiedzialną za koncept kreatywny jest Coollective.