Celem projektu jest uświadomienie dzieciom i młodzieży, jak ogromny potencjał w nich drzemie oraz zachęcenie ich do używania wyobraźni w twórczym podejściu do nauki i rozwiązywania problemów. Projekt ma także pokazać rodzicom, jak ważne jest pielęgnowanie i wspieranie swoich dzieci w kreatywnym rozwoju.
W pierwszej odsłonie projektu 8 znanych duetów przeniesie się z pomocą wyobraźni w miejsca, które pobudzają kreatywność. Ambasadorzy projektu w swoich mediach społecznościowych opublikują zdjęcia-zagadki. Fani, używając swojej wyobraźni, będą mieli za zadanie odgadnięcie lokalizacji, w których znalazły się poszczególne gwiazdy. Motywem przewodnim jest kultowa gra słowna Scrabble, która od 70 lat wspomaga twórcze myślenie i rozwija wyobraźnię.
Zobacz również
Pierwsze posty pojawiły się już na Instagramie Aleksandry Szwed i Moniki Mrozowskiej, których pomysłowość wielokrotnie zaskakiwała nas w serialu „Rodzina Zastępcza”. Kto przyjął kolejne wyzwanie? Tego dowiemy się już za tydzień.
Inicjatorem projektu jest marka Scrabble, a beneficjentem Fundacja Mam Marzenie. Wszyscy artyści biorą udział w projekcie „Wyobraź Sobie” charytatywnie, przeznaczając swoje wynagrodzenie na spełnianie marzeń podopiecznych Fundacji Mam Marzenie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za realizację projektu i działania PR odpowiada grupa kreatywna Coollective.
Słuchaj podcastu NowyMarketing