Sebastian Świderski pokieruje działem Performance Marketingu w J. Walter Thompson Poland

Sebastian dołączył do agencji z początkiem stycznia. Objął stanowisko Head of Performance Marketing. Odpowiedzialny będzie za całość płatnych działań marketingowych i ich analizę prowadzonych dla Klientów agencji m.in. SEM, SEO, Paid Social, Content, Display, Afiliacja i Mailingi.
O autorze
0 min czytania 2018-01-31

Świderski jest specjalistą w zakresie marketingu efektywnościowego, od ponad 18 lat zajmuje się ich prowadzeniem i zarządzaniem. Ukończył Ekonomię na Uniwersytecie Wrocławskim oraz podyplomowe studia na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Doświadczenie zdobywał zarówno po stronie klienta w Banku Credit Agricole i Stilago, wydawcy Money.pl Group jak i po stronie agencji. Ostatnio związany był ze spółką iProspect należącą do Dentsu Aegis Network gdzie odpowiadał za całość działań afiliacyjnych.

Sebastian jest pasjonatem technologii trackingowych, aby jak najlepiej mierzyć efekty prowadzonych działań a prywatnie jest fanem niezorganizowanych podróży.

Sebastian Świderski zastąpił Ireneusza Dworzyńskiego, który postanowił rozstać się z firmą poświęcając się własnej działalności.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj