Szysz ma ponad 8-letnie doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych oraz projektów mediowych. Z Zenith jest związany od 2010 roku, a w dziale strategii pracuje od momentu jego powstania w 2013 roku. W ubiegłym roku awansował na stanowisko Strategy Directora.
Zespół strategii Zenith tworzą obecnie 3 osoby i planowany jest jego dalszy rozwój. Wcześniej kierował nim Krzysztof Sobieszek, który obecnie odpowiada za Business Transformation – butik konsultingowy działający w strukturach Publicis Media.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]