„Życie na Kredycie” to jesienna nowość stacji TTV, która opowiada o kredytowych zmaganiach Polaków. W ramach wsparcia programu agencja SEC Newgate CEE przygotowała koncept kreatywny „Naga prawda portfela”, wspierający wcześniejsze działania marketingowe stacji. Celem była rekrutacja nowych widzów i wywołanie zainteresowania programem TTV.
„Życie na kredycie” to finansowy rachunek sumienia Polaków. Kamery TTV przez kilka miesięcy obserwują jak bohaterowie programu sobie radzą, co kupują, z czego rezygnują. I co to oznacza dla ich życia rodzinnego? Po klasycznej kampanii reklamowej SEC Newgate CEE zaproponowała dodatkowe rozwiązania z zakresu PR & digital, wspierające zainteresowanie nowością w jesiennej ramówce TTV.
Zobacz również
Wychodząc z założenia, że zaglądanie do portfela to nasze narodowe guilty pleasure, agencja stworzyła grę karcianą „Flirt Finansowy. Życie na kredycie”. Składają się na nią 32 karty zawierające niewygodne pytania z zakresu zarządzania finansami w gospodarstwie domowym. „Flirt finansowy” zadebiutował już w programie Dzień Dobry TVN, gdzie prowadzący wspólnie z uczestnikami programu prowadzili rozgrywkę, trafił także do wybranych dziennikarzy w formie wysyłki kreatywnej. Dodatkowo, widzowie stacji mogą wziąć udział w digitalowej odsłonie gry, online quizie dostępnym na stronie internetowej stacji TTV „Sprawdź Kim na kredycie jesteś”.
Rozpoczęła się także promocja raportu „Polaków życie na kredycie”, którego wyniki zostaną uzupełnione opisami prawdziwych historii bohaterów „Życia na Kredycie” i ich wypowiedziami, a także opiniami ekspertów z zakresu zarządzania domowym budżetem. Razem z organizowanym webinarium jest to narzędzie do prowadzenia jakościowych media relations, wspierających oglądalność programu „Życie na kredycie”. W ramach kampanii przewidziano także płatne materiały specjalne w dziennikach Fakt i Super Express.
Po stronie Klienta za projekt odpowiadali:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
- Krzysztof Miazek, marketing & development manager
- Agnieszka Gruszczyńska, brand manager
- Paulina Wajdziak, PR
Projekt „Naga prawda portfela” dla stacji TTV i Playera przygotował zespół CREATIVE agencji SEC Newgate CEE, zarządzany przez Joannę Poniatowską, Founding Partner agencji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Team kreatywny, który brał udział w realizacji projektu to:
- Agata Rychlik, creative director
- Anna Głowacka Wróbel, account director
- Aleksander Ploetzing, junior project manager
- Ewa Grabek, junior project manager
- Radosław Milczarek, project manager
- Daria Biarezina, junior art director
- Emilia Sala, junior creative
Od briefu Klienta do realizacji projektu minęły zaledwie 11 dni, pokazaliśmy więc szybkość, sprawczość i jakość kreatywnego myślenia. Warto zaznaczyć, że to już drugi raz, kiedy dla TVN Warner Bros. Discovery przygotowujemy aktywację, wspierającą nowość w ramówce. Wcześniej robiliśmy to dla Behawiorysty, serialu TVN – mówi Joanna Poniatowska, founding partner SEC Newgate CEE.