SEC Newgate CEE zostało strategicznym partnerem MullenLowe Group

Firmy sformalizowały swoją współpracę w zakresie biletarnej promocji swoich usług, kontrolowanego dostępu do bazy klienckiej oraz specyficznego dla danej branży know how.
O autorze
1 min czytania 2021-11-24

MediaHub, MullenLowe Warsaw i SEC Newgate CEE mają komplementarne usługi w obszarach mediów, reklamy i PR. Grupa MullenLowe od sierpnia 2020 roku była klientem agencji SEC Newgate CEE, podpisanie umowy o partnerstwie wznosi współpracę na wyższy poziom.

SEC Newgate CEE wspiera agencję kreatywną i dom mediowy w projektach związanych z earned media, w działaniach prospołecznych, kampaniach CSR oraz programach sustainability. Ponadto Agencja jak dotąd odpowiada za działania PR spółek w MullenLowe Group, w tym za doradztwo strategiczne, pozycjonowanie ekspertów domu mediowego i agencji reklamowej oraz prowadzi ich biuro prasowe.

Dom mediowy MediaHub wspiera SEC Newgate w obszarach takich jak strategia mediowa, planowanie i zakup mediów oraz dostęp do zaawansowanych narzędzi digitalowych. MediaHub stanowi ponadto zaplecze agencji SEC Newgate CEE w zakresie data-driven insights.

– SEC Newgate jest partnerem, który doskonale uzupełnia nasze kompetencje i pozwala oferować naszym Klientom pełne spectrum usług w ramach komunikacji 360. Dlatego włączamy usługi PR do naszej oferty, pracujemy razem przy przetargach, poszerzamy zakres doradczy. Co ważne, robimy to płynnie, działając jak jeden, zintegrowany zespół – powiedziała Ewa Góralska, managing director MediaHub i członkini zarządu MullenLowe Group.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Z MullenLowe współpracujemy blisko od ponad roku, kiedy agencja SEC Newgate CEE była w początkowej fazie organizacji, jeszcze pod roboczą nazwą i przed oficjalnym startem na rynku. Przez te kilkanaście miesięcy poznaliśmy dokładnie swoje kompetencje i zespoły, mamy do siebie zaufanie – powiedziała Zofia Bugajna-Kasdepke, Vice President i Fouding Partner SEC Newgate CEE.

Słuchaj podcastu NowyMarketing