MediaHub, MullenLowe Warsaw i SEC Newgate CEE mają komplementarne usługi w obszarach mediów, reklamy i PR. Grupa MullenLowe od sierpnia 2020 roku była klientem agencji SEC Newgate CEE, podpisanie umowy o partnerstwie wznosi współpracę na wyższy poziom.
SEC Newgate CEE wspiera agencję kreatywną i dom mediowy w projektach związanych z earned media, w działaniach prospołecznych, kampaniach CSR oraz programach sustainability. Ponadto Agencja jak dotąd odpowiada za działania PR spółek w MullenLowe Group, w tym za doradztwo strategiczne, pozycjonowanie ekspertów domu mediowego i agencji reklamowej oraz prowadzi ich biuro prasowe.
Zobacz również
Dom mediowy MediaHub wspiera SEC Newgate w obszarach takich jak strategia mediowa, planowanie i zakup mediów oraz dostęp do zaawansowanych narzędzi digitalowych. MediaHub stanowi ponadto zaplecze agencji SEC Newgate CEE w zakresie data-driven insights.
– SEC Newgate jest partnerem, który doskonale uzupełnia nasze kompetencje i pozwala oferować naszym Klientom pełne spectrum usług w ramach komunikacji 360. Dlatego włączamy usługi PR do naszej oferty, pracujemy razem przy przetargach, poszerzamy zakres doradczy. Co ważne, robimy to płynnie, działając jak jeden, zintegrowany zespół – powiedziała Ewa Góralska, managing director MediaHub i członkini zarządu MullenLowe Group.
– Z MullenLowe współpracujemy blisko od ponad roku, kiedy agencja SEC Newgate CEE była w początkowej fazie organizacji, jeszcze pod roboczą nazwą i przed oficjalnym startem na rynku. Przez te kilkanaście miesięcy poznaliśmy dokładnie swoje kompetencje i zespoły, mamy do siebie zaufanie – powiedziała Zofia Bugajna-Kasdepke, Vice President i Fouding Partner SEC Newgate CEE.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing