‘See what’s possible’ – nowa kampania marki NEUTROGENA®

NEUTROGENA® zachęca kobiety, by spróbowały odpowiedzieć sobie na pytanie, czym dla nich jest piękno. Najnowsza kampania reklamowa marki inspiruje, by spojrzeć na piękno szerzej, nie sprowadzając go jedynie do atrakcyjnego wyglądu.
O autorze
2 min czytania 2016-06-17

Mówiąc o pięknie łatwo popaść w banał. Tego błędu nie popełniono w kampanii marki NEUTROGENA®. Kampanii bardzo nowoczesnej, emocjonalnej i odwołującej się do ambicji i marzeń współczesnych kobiet.

NEUTROGENA® przekonuje w niej, że piękno to wiara w siebie, to siła, odwaga i determinacja w realizacji celów. W haśle kampanii – ‘See what’s possible’ – zawarta jest zachęta do tego, by przekraczać swoje granice, sprawdzać własne możliwości, by nie poprzestawać na marzeniach, ale by mieć odwagę wcielać je w życie.

Przekaz ten doskonale wpisuje się w ideały i ambicje współczesnych kobiet. Kobiet odważnych, zdeterminowanych i innowacyjnych. Kobiet, które wiedzą więcej i oczekują więcej. Także od kosmetyków do pielęgnacji. Aby przekonać je, że „wszystko jest możliwe” trzeba mieć na to konkretne dowody. I NEUTROGENA® je posiada w postaci swoich produktów, które udowadniają, że to co jeszcze wczoraj wydawało się nieosiągalne w pielęgnacji, dzisiaj jest już dla marki standardem.

W spotach reklamowych promujących ideę See what’s possibile widzimy bardzo różne typy kobiet – różne pod względem wieku, koloru skóry, pochodzenia i typu urody. Nie sposób powiedzieć, że któraś z nich jest ładniejsza od innych. Natomiast o każdej można powiedzieć, że jest piękna dzięki temu, że jest silna oraz ma w życiu pasję.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Naszym zadaniem jest pomóc każdej kobiecie wydobyć jej najlepsze cechy, aby za każdym razem, kiedy patrzy w lustro miała pewność, że wszystko jest możliwe. To obok zdrowo wyglądające, promiennej skóry warunek konieczny do tego, by czuła się piękna. Jako marka nie ustajemy też w wysiłkach, by tworzyć jak najlepsze, jak najbardziej innowacyjne produkty, które odpowiadają potrzebom i wysokim wymaganiom współczesnych kobiet – mówi Agnieszka Michalska, Brand manager NEUTROGENA®.

Wśród kobiet, które doceniają zarówno produkty jak i zaangażowanie marki NEUTROGENA® w inspirowanie kobiet znalazła się Jennifer Garner. Amerykańska aktorka, która została ambasadorką kampanii NEUTROGENA® ‘See What’s Possible’, przekonuje kobiety na całym, by podążały za swoimi marzeniami i pielęgnowały w sobie takie cechy jak: pracowitość, upór, odwaga, a także elastyczność, bo czasami pojawiają się w życiu szanse o jakich nawet się nie śniło. Jennifer Garner dzieli się swoją historią, by pokazać, że naprawdę wszystko jest możliwe. Sama zanim osiągnęła sukces jako aktorka, pracowała jako hostessa w restauracji i jak mówi: „Co gdybym stchórzyła i nie otworzyła się na wszystkie możliwości?(…). Pozwól swoim marzeniom się rozwijać i zobacz dokąd Cię poniosą”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kampania NEUTROGENA® ‘See What’s Possible’ prowadzona jest w telewizji, mediach społecznościowych, kanałach wideo online oraz w punktach sprzedaży poprzez materiały POS. Do komunikacji nowej idei zaangażowano również blogosferę. Kampanii towarzyszy uruchomienie fanpage’a marki na Facebooku – NEUTROGENA® POLSKA, który będzie jedną z platform komunikacji ‘See What’s Possible’. Na YouTube.pl na kanale NEUTROGENA® Polska dostępne są dwa nowe spoty: „Mówiono, że to niemożliwe” oraz „Co czyni kobietę piękną?”. Oba pod głównym hasłem ‘See What’s Possible’.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Strategię oraz spoty kampanii opracowała agencja DDB°, a jej adaptację powierzono agencji Hogarth Worldwide Limited. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy UM. Strategię komunikacji na fanpage’u marki przygotowała i realizuje agencja AdComms. Działaniami public relations zajmuje się natomiast agencja ATW Communications.