Należący do Grupy Eurocash sklep internetowy Frisco rozszerza ofertę produktów dla zwierząt domowych. W kategorii pet food znalazł się szeroki wybór karm suchych, mokrych oraz przysmaków.
– Z przeprowadzonych przez nas badań jasno wynika, że nasi klienci oczekują większej różnorodności produktów dla swoich pupili, w tym również karm z półki premium. Poszerzenie naszej oferty o produkty dla zwierząt domowych to naturalny krok w kierunku spełniania tych potrzeb. W ten sposób chcemy umocnić naszą pozycję lidera w branży e-commerce, ale jednocześnie pokazać, że troska o dobrostan zwierząt jest nam niezwykle bliska – Karolina Jaworska, Marketing Manager we Frisco.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Sekretne zakupy zwierząt domowych
Wraz z wprowadzeniem nowej oferty Frisco wystartowało z kampanią „Sekretne zakupy zwierząt domowych”, mającą na celu promowanie nowości w kategorii pet food oraz zaangażowanie klientów w działania charytatywne. Zasady są proste. Kupując produkty oznaczone specjalnym symbolem, klienci przyczyniają się do pomocy bezdomnym zwierzętom. Równowartość produktów zostanie przekazana w formie darowizny na rzecz Schroniska VIVA w Korabiewicach.
W ramach akcji lider spożywczych zakupów online organizuje również konkurs dla konsumentów, w którym zwycięzcy otrzymają portrety swoich pupili w formie olejnego obrazu autorstwa Michała Torzeckiego oraz zestawy produktów dla zwierząt.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Działania promocyjne
Działania promocyjne obejmują kampanię w mediach społecznościowych z udziałem influencerów, konkursy mające na celu zwiększenie świadomości o nowej ofercie, mailingi czy powiadomienia push. Na klientów czekają rabaty do -50% na wybrane produkty oraz specjalne vouchery na zakupy w kategorii pet food.
Zdjęcia: mat. pras.