W obliczu wojny w Ukrainie i ludzkiej tragedii dziejącej się tuż za naszą granicą, Caritas Polska niezwłocznie zaangażował się w pomoc. Przekazał środki finansowe na bieżące działania kryzysowe i ogłosił zbiórkę pod hasłem „Pomoc dla Ukrainy”.
Oprócz zbiórki finansowej na pomoc uchodźcom, Caritas prowadzi zbiórkę rzeczową „Paczka dla Ukrainy”. Gotowe paczki cały czas można dostarczać do placówek Caritas w całym kraju. Selgros Cash & Carry wsparł akcję darowizną produktów o łącznej wartości blisko 250 tysięcy złotych. Przekazano koce, ręczniki, pościele, poduszki, kołdry, karimaty, materace, łóżka polowe i ciepłą bieliznę. Dodatkowo do ukraińskich uchodźców trafiły również niezbędne artykuły higieniczne takie, jak: szampony i żele do mycia, pasty do zębów czy pieluszki i kremy dla najmłodszych.
Zobacz również
To dla nas oczywiste, że włączyliśmy się w działania pomocowe dla mieszkańców Ukrainy. Dołączyliśmy do zbiórki Caritas Polska, bo to instytucja, z którą współpracujemy od wielu lat. Mamy pewność, że przekazane przez nas artykuły trafią do potrzebujących. Jest to nasza pierwsza darowizna produktów dla Ukraińców i zapewniam, że tego rodzaju wsparcie będzie przez nas kontynuowane. Wierzymy, że chociaż w taki sposób możemy ułatwić życie potrzebującym. – mówi Cezary Furmanowicz, dyrektor marketingu Transgourmet Polska, operatora marek Transgourmet i Selgros Cash & Carry.
Selgros Cash & Carry współpracuje z Caritas od niemal dwóch dekad, biorąc udział w inicjatywach lokalnych oraz ogólnopolskich takich, jak: „Wigilia Caritas”, „Tornister pełen uśmiechów” czy „Spiżarnia Caritas”.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing