Selgros Cash & Carry i Caritas Polska razem dla Ukrainy

Artykuły umożliwiające nocleg oraz niezbędne środki higieny osobistej są obecnie jednymi z najpotrzebniejszych rzeczy dla dotkniętych wojną mieszkańców Ukrainy. Selgros Cash & Carry przekazał Caritas Polska artykuły o wartości blisko 250 tysięcy złotych, które organizacja dostarczy potrzebującym.
O autorze
1 min czytania 2022-03-11

W obliczu wojny w Ukrainie i ludzkiej tragedii dziejącej się tuż za naszą granicą, Caritas Polska niezwłocznie zaangażował się w pomoc. Przekazał środki finansowe na bieżące działania kryzysowe i ogłosił zbiórkę pod hasłem „Pomoc dla Ukrainy”.

Oprócz zbiórki finansowej na pomoc uchodźcom, Caritas prowadzi zbiórkę rzeczową „Paczka dla Ukrainy”. Gotowe paczki cały czas można dostarczać do placówek Caritas w całym kraju. Selgros Cash & Carry wsparł akcję darowizną produktów o łącznej wartości blisko 250 tysięcy złotych. Przekazano koce, ręczniki, pościele, poduszki, kołdry, karimaty, materace, łóżka polowe i ciepłą bieliznę. Dodatkowo do ukraińskich uchodźców trafiły również niezbędne artykuły higieniczne takie, jak: szampony i żele do mycia, pasty do zębów czy pieluszki i kremy dla najmłodszych.

To dla nas oczywiste, że włączyliśmy się w działania pomocowe dla mieszkańców Ukrainy. Dołączyliśmy do zbiórki Caritas Polska, bo to instytucja, z którą współpracujemy od wielu lat. Mamy pewność, że przekazane przez nas artykuły trafią do potrzebujących. Jest to nasza pierwsza darowizna produktów dla Ukraińców i zapewniam, że tego rodzaju wsparcie będzie przez nas kontynuowane. Wierzymy, że chociaż w taki sposób możemy ułatwić życie potrzebującym.  – mówi Cezary Furmanowicz, dyrektor marketingu Transgourmet Polska, operatora marek Transgourmet i Selgros Cash & Carry. 
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Selgros Cash & Carry współpracuje z Caritas od niemal dwóch dekad, biorąc udział w inicjatywach lokalnych oraz ogólnopolskich takich, jak: „Wigilia Caritas”, „Tornister pełen uśmiechów” czy „Spiżarnia Caritas”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing