Konsumenci będą mogli zobaczyć kilka odsłon platformy komunikacyjnej, prezentujących główne przewagi Selgros wobec innych graczy na rynku.
Pierwszy spot będzie w emisji już 11 marca, marketer adresuje w nim barierę konsumencką komunikując, iż wbrew obiegowej opinii w Selgros większość asortymentu można kupić na sztuki. Nowa kampania wykorzystuje znane już z poprzednich reklam postaci profesjonalistów – pracowników sklepu, którzy pełnią rolę doradców i opiekunów klientów.
Zobacz również
– Selgros, ma bardzo szeroki asortyment, oferujemy konsumentom ponad 40 000 produktów, dzięki czemu mogą kupić np. kilka rodzajów krewetek, kawy z odległych części świata czy najróżniejsze egzotyczne owoce. Chcemy, żeby nasze produkty były dostępne dla dużej rzeczy naszych klientów, stąd sprzedaż produktów na sztuki. Chcemy częściej mówić konsumentom o bogactwie oferty, ale w rozsądnych cenach – w mówi Cezary Furmanowicz Dyrektor Marketingu Transgourmet Polska.
Kampania będzie obecna w TV, VOD, gazetkach oraz kanałach digital Klienta. Za przygotowanie strategii oraz kreacji odpowiada Agencja Life on Mars, za produkcję spotów studio ED Commercials. Reżyserią kampanii zajął się Bartek Prokopowicz.

Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]