Semahead dla Rajapack

Agencja Semahead będąca częścią Grupy INTERIA.pl rozpoczęła pracę dla Spółki Rajapack – należącej do RAJA GROUP – lidera w sprzedaży opakowań w Europie, którego obrót w 2012 roku wyniósł 411 milionów euro.
O autorze
0 min czytania 2014-03-03

Rajapack w 2014 planuje umocnienie swojej pozycji jako lidera oraz zwiększenie asortymentu opakowań dedykowanych dla e-commerce. Semahead została wyłoniona w wyniku postępowania przetargowego.

Obsługa obejmuje działania reklamowe w wyszukiwarce (SEM), a konkretnie – przeprowadzenie kampanii PCC dla sklepu internetowego Rajapack.pl. Agencja będzie odpowiedzialna również za audyt bieżących działań marketingowych w wyszukiwarce Google i pomoc w realizacji KPI firmy, przede wszystkim w zakresie pozyskiwania nowych klientów do sklepu.

Współpraca została nawiązana na czas nieokreślony, a pierwsze działania dla klienta Semahead podejmie już na początku marca.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj