Działania promocyjne obejmują również ambient na Dworcu Centralnym w Warszawie.
Nowa kampania Semilac prowadzona jest przede wszystkim w Internecie. Uczestniczka MasterChefa przygotowywała przepisy oparte na kolorach z kolekcji Flavours.
Zobacz również
Nowe, smaczne kolory Semilac inspirują do eksperymentów, także tych kulinarnych. Grey Pepper Strawberry Blue, Kaymak Sweet to nieoczywiste barwy, które pozwalają na zabawę w kuchni. Cieszę się, że miałam okazję skomponować dania, które są tak mocno nasycone barwami. Tak, jak w manicure kolor odgrywa bardzo ważną rolę, tak w kuchni uwielbiamy gdy nasze potrawy pięknie się prezentują – podkreśla Kinga Paruzel, finalistka I polskiej edycji MasterChef i ambasadorka najnowszej kolekcji Semilac Flavours.
Kampania obejmuje także materiały w prasie lifestylowej oraz działania w social media. Semilac przygotował w ramach promocji quiz oraz konkurs, w którym do wygrania są m.in. książki kucharskie z autografem Kingi Paruzel oraz produkty Semilac. W ramach działań związanych z wprowadzeniem kolekcji Flavours marka podjęła także współpracę z polskimi czołowymi blogerkami. W kampanii zaplanowano także działania niestandardowe – ambient na terenie Dworca Centralnego w Warszawie.
Szerokie działania promujące najnowszą kolekcję Flavours Semilac zaplanował także na największym wydarzeniu branżowym – Targach BEAUTY FORUM w Warszawie organizowanym 11-12 marca. Podczas targów, Kinga Paruzel będzie promować kolekcje inspirowaną smakami. Dodatkowo Semilac do współpracy zaprosił 9 uczestników wyborów Mister Polski, którzy wcielą się w hostów podczas eventu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Film promujący nową kolekcję Semilac Flavours:
Słuchaj podcastu NowyMarketing