Idea spotkań semKRK to przede wszystkim wymiana wiedzy w barcampowej atmosferze. Kolejne edycje są dla firm z branży okazją do wspólnych rozmów. Uczestnicy z całej Polski odwiedzają wydarzenie, zgłaszając cały dział SEM, który potrafi liczyć po kilkanaście osób. Spotkaniom przyświeca jeden główny cel: integracja branży marketingu online oraz edukacja. W semKRK BIG bierze udział 500 uczestników.
W tym roku organizatorzy zapraszają również do zapisów na praktycznie warsztaty towarzyszące semKRK.
Zobacz również
Przyznanie nagród semKRK awards
W ramach 12. edycji organizatorzy zachęcają także do wysyłania swoich case study na konkurs semKRK awards, w którym nagrodzone zostaną najlepsze kampanie SEO i SEM.
Przyjmujemy zgłoszenia w trzech kategoriach: Najlepsza kampania SEO, Najlepsza kampania Google Ads oraz Najlepsza kampania dla e-commerce. Rozpatrywać je będzie jury złożone z prelegentów semKRK, specjalistów w dziedzinie SEM. Zgłoszenia są bezpłatne.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Na semKRK #12 wystąpią m.in. Paweł Gontarek, Artur Strzelecki, Piotr Rudnicki, Łukasz Chwiszczuk, Sławomir Czajkowski, Cezary Glijer, Damian Sałkowski, Bartłomiej Kaczmarczyk, Kaspar Szymański, Paulina Wiktorska, Stefan Chochlac.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.