#seniorchallenge – celebryci pokazują wzruszające chwile z dziadkami w szczytnym celu

Znane osoby biorą udział w #seniorchallenge i pokazują zdjęcia z bliskimi im starszymi osobami. W ten sposób pomagają Stowarzyszeniu mali bracia Ubogich w świątecznej akcji „Podaruj Wigilię”.
O autorze
1 min czytania 2020-12-18

Stowarzyszenie mali bracia Ubogich prowadzi w ramach akcji „Podaruj Wigilię” zbiórkę pieniędzy na tegoroczną Wigilię dla swoich podopiecznych. W tym roku, z powodu pandemii i dla bezpieczeństwa seniorów, będą one wyglądały nieco inaczej. Wolontariusze odwiedzą starsze osoby w ich domach, przynosząc wigilijny posiłek i upominek, a następnie połączą się online z innymi, by wspólnie porozmawiać i zaśpiewać kolędy. Wszystko po to, aby Święta były radosne, ale także zdrowe i bezpieczne.

W ramach kampanii 360° realizowane są działania w telewizji, radiu, prasie, Internecie oraz OOH. Głównym nośnikiem jest wzruszający spot, który szybko pojawił się w rankingach najbardziej wzruszających reklam świątecznych.

Weź udział #seniorchallenge i pomóż!

Na ostatniej prostej uruchomiona została akcja z celebrytami. Gwiazdy takie jak Edyta Herbuś, Rafał Brzozowski, Emilia Komarnicka, Magdalena Lamparska, Mela Koteluk, postanowiły zwrócić uwagę na problem wykluczenia samotnych seniorów, publikując na swoim Instagramie zdjęcia z bliskimi im seniorami. Pomagają tym samym nagłośnić świąteczną kampanię Stowarzyszenia mali bracia Ubogich „Podaruj Wigilię” www.podarujwigilie.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Akcję można wesprzeć także udostępniając ją na własnym Instagramie. Opublikuj zdjęcie z bliskim Ci seniorem – mamą, tatą, babcią, dziadkiem, innym członkiem rodziny czy sąsiadką. Opowiedz, dlaczego ta osoba jest dla Ciebie ważna, czego się od niej nauczyłeś, co ważnego dostrzegłeś. Dorzuć hashtagi #podarujwigilie, #seniorchallenge, #malibraciaubogich, rzuć wyzwanie, oznacz znajomych w poście i pomóż samotnym seniorom!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za strategię, koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja Schulz brand friendly. Za produkcję spotu odpowiada dom produkcyjny Lemon Film, a za obsługę mediową – Zenith.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się