Rok 2019 to wyjątkowy czas dla firmy Koral, która świętuje swoje okrągłe 40 lat na polskim rynku, a marka Bracia Koral swoje 5 urodziny. Z tej okazji powstał wyjątkowy, sentymentalny spot reklamowy marki, w którym aktor Artur Żmijewski zabiera widzów w podróż w czasie opartą na wspomnieniach z czasów młodości.
W spocie przedstawiona jest sentymentalna podróż głównego bohatera do domu. Aktor jedzie klasycznym kabrioletem krętymi drogami pośród pięknych, górskich krajobrazów nowosądecczyzny. Po drodze robi zdjęcia aparatem – który jest rodzinną pamiątką z czasów młodości. Bohater podziwia magiczne widoki i jedząc lody Bracia Koral wspomina miłe momenty sprzed lat. Czasy beztroskiej dziecięcej radości, pierwszych przyjaźni, pierwszej miłości, rodzinnych spotkań, a wszystko to w połączeniu ze smakiem „lodów jak dawniej”. Bohater przypomina sobie chwile z dziadkiem wśród polskich jabłoni, czasy dziecięcych zabaw i wypraw rowerowych, którym towarzyszyły wyjątkowe smaki: mleko prosto od krowy w szklanej butelce i prawdziwe lody śmietankowe. W spocie widzimy też czasy kiedy bohater był nastolatkiem i przeżywał pierwsze miłości. Następnie podglądamy aktora z jego nową rodziną – żoną i dziećmi – w trakcie odwiedzin u rodziców. Każdej z tych chwil towarzyszą smaki lodów, które dziś przypomina sobie mężczyzna. W ostatniej scenie bohater dociera do rodzinnego domu, gdzie w ogrodzie czekają jego bliscy, którym w prezencie przekazuje lody familijne o „smaku jak dawniej”. Finałowa scena podkreśla hasło kampanii: „Bracia Koral, lody dla wszystkich, których kochamy.”
Zobacz również
Symbolika w każdej sekundzie.
Scenariusz spotu i prezentowane w nim sceny są w sposób szczególny związane z marką Bracia Koral. Scenerią nagrania są podziwiane przez aktora, piękne widoki w okolicach Nowego Sącza i Limanowej – miejsca, w którym 40 lat temu powstała firma PPL Koral.
– Ani jedna sekunda naszego nowego spotu z udziałem znanego aktora nie jest przypadkowa. Tradycja, rodzina oraz polskie produkty to filary filozofii naszej firmy, dlatego chcieliśmy, aby ta symbolika przekazana została właśnie w spocie reklamowym. Długo szukaliśmy też aktora, który wcieliłby się w rolę naszego bohatera – Pan Artur doskonale rozumie naszą markę i dlatego jest niezwykle przekonujący. Bardzo cieszymy się, że został naszym nowym ambasadorem i wesprze nas nie tylko w tym filmie. Na początku marca był gościem Damiana Kordasa w pierwszym odcinku naszego kanału z przepisami Pyszne Studio. Kampania z udziałem Artura Żmijewskiego pojawi się również w radiu, prasie, kinie, szeroko zakrojonych działaniach internetowych, planowanej kampanii OOH oraz szeregu działań BTL – mówi Piotr Gąsiorowski, Dyrektor Marketingu PPL Koral.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za kreacją spotu odpowiada Film Grupa, natomiast kampanię ATL przygotował dział marketingu PPL Koral. Reklama emitowana będzie w blokach reklamowych głównie w czasie tzw. prime time w formie spotów 30 sekundowych oraz 8 sekundowych bilbordów sponsorskich m.in. przy głównym wydaniu Wiadomości oraz Teleexpressu w TVP.
Słuchaj podcastu NowyMarketing