Sentymentalny powrót do PRL-u oraz oferty internetu i nowe wyzwania rodzinne – najpopularniejsze reklamy na YouTubie w styczniu 2021 roku

Styczniowe zestawienie YouTube Ads Leaderboard otwiera wideo marki Play z udziałem Agnieszki Chylińskiej. Tuż za nim powrót do epoki PRL-u i... reklama kolekcji kultowych ciężarówek z tamtych czasów wydawnictwa De Agostini. Podium zamyka spot Biedronki, prezentujący program wsparcia nowych rodziców.
O autorze
1 min czytania 2021-02-22

Reklama Play z udziałem Agnieszki Chylińskiej, która prezentuje nową ofertę internetu stacjonarnego i bezprzewodowego wraz z telewizją, otwiera styczniowy ranking YouTube Ads Leaderboard. Internet przez 6 miesięcy za 0 zł z telewizją PLAY NOW TV! to propozycja sieci komórkowej, w ramach której abonenci uzyskać mogą dodatkowe benefity przy zakupie usługi PLAY NOW TV. Za reklamę odpowiada agencja kreatywna Grandes Kochonos, za zakup mediów – dom mediowy Mediacom.

Drugie miejsce to sentymentalny powrót do minionych czasów PRL-u wraz z wydawnictwem De Agostini. Popularne wydawnictwo, kierujące swoją ofertę do hobbystów w spocie Kultowe ciężarówki z epoki PRL-u – De Agostini zachęca do prenumerowania serii, która pozwoli na poznanie historii aż 80 pojazdów.

Na trzecim miejscu znalazła się reklama Biedronki Bezpłatna paczka powitalna Dada dla Twojego maluszka – 60000 powitalnych dzieci!. Przygotowane przez agencję kreatywną Duda Polska wideo  celebruje sukces programu Dada Club. Ze spotu dowiadujemy się, że w minionym roku aż 60 tysięcy rodziców noworodków otrzymało produkty niezbędne w pierwszych dniach życia dziecka w ramach paczki powitalnej. Biedronka zachęca także do wzięcia udziału w kolejnej edycji akcji w 2021 roku.  Za zakup mediów dla sieci dyskontów odpowiadała agencja Wavemaker.

Czwartą lokatę styczniowego zestawienia YouTube Ads Leaderboard zajął materiał informacyjny #SzczepimySię promujący akcję szczepień przeciwko COVID-19. Przygotowane przez Kancelarię Premiera krótkie wideo przybliża plany rządu dotyczące walki z pandemią w najbliższym czasie i zachęca do podjęcia odpowiedzialnej decyzji w tym zakresie. Ranking zamyka wideo zatytułowane Ile jedzenia marnujemy w sezonie świątecznym? Czas na zmianę. Spot 60”, które popularne na YouTube było także w grudniu. Marka IKEA ponownie opowiada o ważnych problemach w przystępny sposób. Tym razem w reklamie widzimy wielkie resztki jedzenie prześladujące chłopca, którego rodzina w czasie świąt zmarnowała dużo jedzenia. IKEA zachęca do podjęcia działań, aby zredukować ilość takich odpadów. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego, jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

Słuchaj podcastu NowyMarketing