Serce rośnie – 180 z działem events i nową osobą w zarządzie

Agencja interaktywna 180heartbeats + JUNG v. MATT odpowiada na potrzeby klientów i poszerza swoją strukturę o dział eventów, który wykorzystuje nowoczesne technologie. Za rozwój nowych kompetencji odpowiada Marek Zawada. Objął on stanowisko Experiential Directora i dołączył do zarządu 180.
O autorze
2 min czytania 2015-09-07

Poszerzenie oferty 180 o kompetencje eventowe to odpowiedź na wychodzenie marek poza tradycyjny schemat komunikacji. Światy online i offline coraz silniej się przenikają, a na znaczeniu zyskuje niestandardowe budowanie doświadczeń z brandem. Kluczowym wyzwaniem współczesnego marketingu nie jest już generowanie jak największego GRP, lecz angażowanie konsumentów. Digital i eventy doskonale spełniają taką rolę. Ekscytacja z interakcji z marką – czy to w digitalu, czy na evencie – powoduje, że ludzie sami udostępniają komunikat reklamowy. 180 ma kompetencje, żeby świadczyć wysokiej jakości usługi w tym procesie.

Za nową specjalizacją agencji stoi Marek Zawada. Ma dziesięcioletnie doświadczenie w branży eventowej, zdobyte m.in. w agencji EM LAB, Synthesis Media i Smartest Heads. Przygotowywał eventy i akcje ambientowe dla takich klientów jak Allegro, BGK, CEDC, Google, HSBC, Hyundai, Netia, PZU, Samsung, TEDx Warsaw, Telewizja Polska, Tchibo. Wiele z nich to przedsięwzięcia cykliczne, jak Biznes to rozmowy (Netia), Google DGDA Agency Day czy BMW Sauber (F1). Wśród jego projektów są także zaawansowane logistycznie przedsięwzięcia, takie jak współpraca podczas Szczytu Klimatycznego ONZ w 2013 roku. W wydarzeniach organizowanych przez Marka Zawadę wzięło udział ponad 300 000 osób.

W 180 jako Experiential Director Marek Zawada rozwija struktury działu eventowego. Jest to nowe stanowisko i nowy zespół. Zadaniem tej struktury agencji jest opracowywanie koncepcji, projektowanie i realizacja różnorodnych przedsięwzięć: od ambientów po gale, koncerty czy akcje niestandardowe. W działaniach eventowych agencji 180 wykorzystywane są nowe technologie, m.in. 3D mapping, drony, czy wirtualna rzeczywistość. 

– Zgodnie z misją 180, znakiem rozpoznawczym naszych eventów jest zaskakiwanie, ekscytowanie. Na etapie realizacji dbamy o spokojne bicie serc naszych klientów, jednak podczas samego wydarzenia liczą się silne emocje u końcowych odbiorców. Pomaga nam know how w zakresie nowatorskich form komunikacji, technologii, międzynarodowych doświadczeń agencji. Nasza digitalowa specjalizacja pozwala organizować eventy o rozbudowanym wymiarze interaktywnym, w sprytny sposób wykorzystujące najnowszą technologię. I odwrotnie – z kompetencjami eventowymi jesteśmy w stanie poszerzyć dotychczasowe strategie online marek o doświadczenia w świecie offline. Dzięki temu nie ma dla nas rzeczy niemożliwych – chcemy ekscytować – podsumowuje Marek Zawada, Experiential Director. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W 180 Marek Zawada odpowiadał już za przygotowanie koncepcyjne i realizacyjne imprez dla Narodowego Centrum Kultury, Gali BGK oraz niestandardowych akcji, takich jak Big Milk #głowadogóry czy ambient OBI Polska na stadionie Legii Warszawa. W ramach akcji #głowadogóry został zorganizowany event z wykorzystaniem drona. Uczestnicy zabawy śledzili miejsca powietrznego desantu big milków za pomocą dedykowanej aplikacji. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Z kolei kampanię ATL dla marki OBI Skusisz się, nawet jeśli nie masz ogrodu wspierał viral. Internauci chętnie udostępniali nagranie z meczu Legia – Korona Kielce, podczas którego na murawę wtargnął kibic z kosiarką.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Poza budowaniem nowych kompetencji agencji, Marek Zawada jako członek zarządu będzie odpowiedzialny także za usprawnienie procesów zarządczych i realizację projektów multidyscyplinarnych.

– Budowanie kompetencji eventowych jest dla nas naturalną konsekwencją naszej misji – creating brand excitement. W dzisiejszych post-digital czasach oczywistym elementem każdego wydarzenia jest digital, któremu od 8 lat niezmiennie poświęcamy najwięcej uwagi. Doświadczenie Marka w połączeniu z naszymi umiejętnościami strategiczno-kreatywnymi pozwoli nam na świetny start w tej branży – powiedział Mikołaj Sadowski, Dyrektor Kreatywny i Partner w 180heartbeats + JUNG v. MATT.