MOSQI.TO i przyjaciele rozprawili się ze śmieciami w okolicach rzeki Łódki – obszar wdzięcznie oznaczony serduchem na zdjęciu.
Zobacz również
– W 3 godziny zebraliśmy duuuuuużo śmieci, w tym kilka „skarbów”: kosiarkę, krzesło, materac, dywan, kolekcjonerska serię kołpaków, zderzak i telewizor. Śmieci posortowaliśmy. Dzień później odpady odebrało MPO. Teraz rzucamy wyzwanie: Bluerank, Golden Submarine, Brand24, Hycom, GONG, WUNDERTEAM, IMAGINE i wszystkim, którym jest .TO bliskie. Planeta na Was liczy! – mówią członkowie agencji.
PS
– W poniedziałek 15.04 łączymy siły z Bluerankiem i ruszamy „na akcję” wspólnie. 🙂 – dodaje MOSQI.TO.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach