Serki Łaciate pojawią się w sklepach w nowym, loteryjnym opakowaniu. W ramach promocji loterii przygotowano spot reklamowy, który będzie emitowany do 30 czerwca w stacjach ogólnopolskich (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat i stacje tematyczne). Loteria będzie również szeroko wspierana w internecie m.in. poprzez działania digital oraz współpracę z influencerami na Instagramie i TikToku.
Mechanizm aktywacji polega na zakupie dowolnego Serka Łaciatego, zachowania paragonu oraz jego rejestracji na stronie loteryjnej. W loterii można wygrać 3 x 15 000 złotych, 16 x 2000 złotych w postaci vouchera na zakup sprzętu AGD oraz nagrody natychmiastowe o wartości 100 złotych. Rejestracja do loterii trwa od 15.05 i zakończy się 09.07. Szczegóły i regulamin dostępne są na stronie.
Zobacz również
Za strategię i kreację odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic. Obie agencje rozpoczęły współpracę z Mlekpolem w 2020 roku, jest to więc czwarty rok współpracy i kontynuacja platformy „ŁaciaTY i JA” w nowym wydaniu.