TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Serki Łaciate startują z nową loterią „WYGRAJ TO, CO WAŻNE W KUCHNI”

15 maja wystartowała Loteria Serków Łaciatych „WYGRAJ TO, CO WAŻNE W KUCHNI”, a wraz z nią kampania telewizyjna opracowana dla Spółdzielni Mleczarskiej „Mlekpol” w Grajewie.
O autorze
1 min czytania 2023-05-15

Serki Łaciate pojawią się w sklepach w nowym, loteryjnym opakowaniu. W ramach promocji loterii przygotowano spot reklamowy, który będzie emitowany do 30 czerwca w stacjach ogólnopolskich (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat i stacje tematyczne). Loteria będzie również szeroko wspierana w internecie m.in. poprzez działania digital oraz współpracę z influencerami na Instagramie i TikToku.

Mechanizm aktywacji polega na zakupie dowolnego Serka Łaciatego, zachowania paragonu oraz jego rejestracji na stronie loteryjnej. W loterii można wygrać 3 x 15 000 złotych, 16 x 2000 złotych w postaci vouchera na zakup sprzętu AGD oraz nagrody natychmiastowe o wartości 100 złotych. Rejestracja do loterii trwa od 15.05 i zakończy się 09.07. Szczegóły i regulamin dostępne są na stronie.

Za strategię i kreację odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic. Obie agencje rozpoczęły współpracę z Mlekpolem w 2020 roku, jest to więc czwarty rok współpracy i kontynuacja platformy „ŁaciaTY i JA” w nowym wydaniu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj