Nowy wariant produktu marki Maxigra – Tadalafil Maxigra to pierwszy na rynku lek sprzedawany bez recepty, który zawiera tadalafil – najdłużej działającą substancję czynną na erekcję, która daje swobodę działania do 36 godzin.
Kampania promująca nowy produkt oparta jest na idei: „Teraz” i prezentuje parę, która jest w pełnej gotowości do zbliżenia, kiedy tylko mają ochotę. Dzięki Tadalafil Maxigra mają swobodę działania, w związku z tym, wywiązuje się między nimi intymna gra zachęcająca do zacieśniania relacji i zbliżeń.
Zobacz również
Promocja nowego produktu to dla marki zawsze bardzo ważne wydarzenie. Jest swego rodzaju zwieńczeniem wielomiesięcznej pracy. Propozycja kreatywna Serviceplan Health / Change Serviceplan bardzo dobrze wpisuje się w przyjętą strategię komunikacji dla nowości i zdaniem konsumentów ma największy potencjał biznesowy – komentuje Sylwia Ducal, kierownik kategorii marketingowej marketing CHC, Polpharma.
Kampania została wyprodukowana przez studio produkcyjne Lemon, a wyreżyserowana przez Romana Przylipiaka. Za postprodukcję odpowiada spółka Xantus.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]