Serviceplan Health / Change Serviceplan odpowiedzialne za kampanię dla Tadalafil Maxigra

Serviceplan Health / Change Serviceplan (Group One) wygrał przetarg organizowany przez ZF Polpharma SA. na stworzenie komunikacji ATL dla nowego produktu Tadalafil Maxigra.
O autorze
1 min czytania 2022-09-20

Nowy wariant produktu marki Maxigra – Tadalafil Maxigra to pierwszy na rynku lek sprzedawany bez recepty, który zawiera tadalafil – najdłużej działającą substancję czynną na erekcję, która daje swobodę działania do 36 godzin.

Kampania promująca nowy produkt oparta jest na idei: „Teraz” i prezentuje parę, która jest w pełnej gotowości do zbliżenia, kiedy tylko mają ochotę. Dzięki Tadalafil Maxigra mają swobodę działania, w związku z tym, wywiązuje się między nimi intymna gra zachęcająca do zacieśniania relacji i zbliżeń.

Promocja nowego produktu to dla marki zawsze bardzo ważne wydarzenie. Jest swego rodzaju zwieńczeniem wielomiesięcznej pracy. Propozycja kreatywna Serviceplan Health / Change Serviceplan bardzo dobrze wpisuje się w  przyjętą strategię komunikacji dla nowości i zdaniem konsumentów ma największy potencjał biznesowy – komentuje Sylwia Ducal, kierownik kategorii marketingowej marketing CHC, Polpharma.

Kampania została wyprodukowana przez studio produkcyjne Lemon, a wyreżyserowana przez Romana Przylipiaka. Za postprodukcję odpowiada spółka Xantus.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj