Serviceplan Health wygrywa przetarg Polpharmy na nową kampanię reklamową

W wyniku przetargu Polpharma wybrała Serviceplan Health/Change Serviceplan do stworzenia komunikacji dla nowości produktowej – Herviran Comfort Max.
O autorze
0 min czytania 2021-07-06

Od kilku lat Heviran wykorzystuje w swojej komunikacji Lady Opryszczkę – tak też jest w najnowszej odsłonie, w której widzimy „Wielki powrót Opryszczki”. Pojawia się ona jako upadła gwiazda, próbująca dostać się do klubu, a na jej drodze staje niezwyciężony produkt – Heviran Comfort Max.

– Propozycja Serviceplan Health bardzo dobrze odzwierciedlała strategię przedstawioną w briefie a zdaniem konsumentów daje największy potencjał businessowy – mówi Agnieszka Sitek, Senior Brand Manager, Polpharma.

Kampania została wyprodukowana przez Watchout studio, reżyseria: Martyna Iwańska, postprodukcja: Badi Badi.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj