Serwis budowlany na wszystkie ekrany – Budownictwo reklamuje się na billboardach

Rozpoczęła się kampania reklamowa Budownictwa, która wspiera wprowadzenie nowego wizerunku tej marki oraz zmianę produktu. Hasło, które towarzyszy działaniom promocyjnym to „Serwis budowlany na wszystkie ekrany”.
O autorze
1 min czytania 2013-02-13

Rok 2013 przyniósł liczne zmiany dla Budownictwa, które przeszło wizerunkową metamorfozę. Nowe logo i wygląd serwisu, a także szereg funkcjonalności wprowadzonych na stronie Budownictwa świadczą o dynamiczny m rozwoju produktu, który odpowiada na potrzeby użytkowników i klientów.

Główny nacisk kampanii położony jest na Responsive Web Design, na billboardach produkt zaprezentowany jest w 3 formach – laptop, smartfon i tablet.

 

O kampanii wypowiada się Marcin Gajewski, Product Manager Budownictwo w Eniro Polska: Celem kampanii jest wsparcie nowego wyglądu Budownictwa i zwrócenie uwagi na udoskonalone produkty. Serwis, który został przebudowany w oparciu o nowoczesną technologię Responsive Web Design, pozwala na dostosowanie wyświetlanego obrazu do wielkości każdego typu urządzenia. Dzięki temu użytkownicy mogą korzystać z serwisu zarówno na dużym monitorze, tablecie, jak i na dowolnym smart fonie – i właśnie to podkreślamy w kampanii.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampanię przygotował Dział Kreacji Eniro Polska. Billboardy z hasłem „Serwis budowlany na wszystkie ekrany” są widoczne na outdoorze na trasach dojazdowych do marketów budowlanych, w mediach internetowych oraz – serwisach należących do Eniro.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się