Rok 2013 przyniósł liczne zmiany dla Budownictwa, które przeszło wizerunkową metamorfozę. Nowe logo i wygląd serwisu, a także szereg funkcjonalności wprowadzonych na stronie Budownictwa świadczą o dynamiczny m rozwoju produktu, który odpowiada na potrzeby użytkowników i klientów.
Główny nacisk kampanii położony jest na Responsive Web Design, na billboardach produkt zaprezentowany jest w 3 formach – laptop, smartfon i tablet.
Zobacz również
O kampanii wypowiada się Marcin Gajewski, Product Manager Budownictwo w Eniro Polska: Celem kampanii jest wsparcie nowego wyglądu Budownictwa i zwrócenie uwagi na udoskonalone produkty. Serwis, który został przebudowany w oparciu o nowoczesną technologię Responsive Web Design, pozwala na dostosowanie wyświetlanego obrazu do wielkości każdego typu urządzenia. Dzięki temu użytkownicy mogą korzystać z serwisu zarówno na dużym monitorze, tablecie, jak i na dowolnym smart fonie – i właśnie to podkreślamy w kampanii.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampanię przygotował Dział Kreacji Eniro Polska. Billboardy z hasłem „Serwis budowlany na wszystkie ekrany” są widoczne na outdoorze na trasach dojazdowych do marketów budowlanych, w mediach internetowych oraz – serwisach należących do Eniro.
Słuchaj podcastu NowyMarketing