– Zastosowana technologia to zupełnie nowe podejście do projektowania stron internetowych. Na pierwszym miejscu stawia komfort użytkownika. Liczba osób korzystających z Internetu na tabletach i smartfonach rośnie dynamicznie, a my musimy odpowiadać na ich potrzeby. Zamiast korzystać ze znanych rozwiązań mobilnej dostępności strony, zdecydowaliśmy się na rewolucję i zastosowanie technologii początkującej w polskim Internecie – mówi Marcin Gajewski, Kierownik Produktu Budownictwo w Eniro Polska.
Nowa odsłona serwisu budownictwo.pl wychodzi naprzeciw potrzebom użytkowników. Strona została wzbogacona m.in. o kalendarium tegorocznych targów budowlanych, a także o bezpłatne wzory dokumentów niezbędnych dla każdej firmy działającej w branży budowlanej w Polsce. Wprowadzonych zostało ponadto wiele udogodnień, pozwalających na bardziej komfortowe wyszukiwanie firm i ich ofert.
Zobacz również
– Dzięki zastosowaniu nowej technologii firmy obecne w serwisie budownictwo.pl mogą zaistnieć nie tylko na ekranach komputerów stacjonarnych, lecz także tabletów i smartfonów. Wprowadziliśmy również wiele przydatnych funkcjonalności, o które często pytali nasi klienci, np. indywidualne subdomeny w domenie budownictwo.pl i nowe formy reklamy graficznej – dodaje Marcin Gajewski.
Zmiany objęły również katalogi drukowane, które zostały wydane w nowym, poręczniejszym formacie o wymiarach 170×250 mm.
Budownictwo to aktualne i kompletne źródło informacji oraz największa baza danych firm budowlanych i pokrewnych. Produkt jest dostępny bezpłatnie dla użytkowników jako serwis budownictwo.pl odwiedzany miesięcznie przez blisko 600 tys. unikalnych użytkowników oraz katalog drukowany.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing