Serwis budownictwo.pl w RWD

Eniro Polska uruchomiło nową wersję serwisu budownictwo.pl. Przeprowadzono gruntowną przebudowę w oparciu o technologię Responsive Web Design, z której obecnie korzysta zaledwie kilka dużych polskich serwisów.
O autorze
1 min czytania 2013-01-16

 – Zastosowana technologia to zupełnie nowe podejście do projektowania stron internetowych. Na pierwszym miejscu stawia komfort użytkownika. Liczba osób korzystających z Internetu na tabletach i smartfonach rośnie dynamicznie, a my musimy odpowiadać na ich potrzeby. Zamiast korzystać ze znanych rozwiązań mobilnej dostępności strony, zdecydowaliśmy się na rewolucję i zastosowanie technologii początkującej w polskim Internecie – mówi Marcin Gajewski, Kierownik Produktu Budownictwo w Eniro Polska.

Nowa odsłona serwisu budownictwo.pl wychodzi naprzeciw potrzebom użytkowników. Strona została wzbogacona m.in. o kalendarium tegorocznych targów budowlanych, a także o bezpłatne wzory dokumentów niezbędnych dla każdej firmy działającej w branży budowlanej w Polsce. Wprowadzonych zostało ponadto wiele udogodnień, pozwalających na bardziej komfortowe wyszukiwanie firm i ich ofert.

– Dzięki zastosowaniu nowej technologii firmy obecne w serwisie budownictwo.pl mogą zaistnieć nie tylko na ekranach komputerów stacjonarnych, lecz także tabletów i smartfonów. Wprowadziliśmy również wiele przydatnych funkcjonalności, o które często pytali nasi klienci, np. indywidualne subdomeny w domenie budownictwo.pl i nowe formy reklamy graficznej – dodaje Marcin Gajewski.

Zmiany objęły również katalogi drukowane, które zostały wydane w nowym, poręczniejszym formacie o wymiarach 170×250 mm.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Budownictwo to aktualne i kompletne źródło informacji oraz największa baza danych firm budowlanych i pokrewnych. Produkt jest dostępny bezpłatnie dla użytkowników jako serwis budownictwo.pl odwiedzany miesięcznie przez blisko 600 tys. unikalnych użytkowników oraz katalog drukowany. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się