Inwestycja zostanie przeznaczona na rozbudowę usługi i przyczyni się do umocnienia pozycji Evenea jako lidera na rynku samoobsługowych aplikacji do rejestracji i sprzedaży biletów na wydarzenia. Przy wysokiej, kilkumilionowej wycenie Inwestorzy objęli mniejszościowy pakiet udziałów.
Evenea to serwis dla organizatorów wydarzeń służący do sprzedaży biletów, rejestracji uczestników oraz wsparcia promocji wydarzeń. Przy wsparciu Evenea zorganizowano już blisko 4000 wydarzeń i rozdystrybuowano ponad 75 000 biletów.
Zobacz również
„Po otrzymaniu finansowania, szczególny nacisk zamierzamy położyć z jednej strony na rozbudowę serwisu o nowe funkcjonalności, a z drugiej na aktywną sprzedaż naszego rozwiązania. Zespół handlowy firmy będzie sukcesywnie powiększany o kolejnych specjalistów. Pozyskane środki pozwolą nam na szybszy rozwój i działanie na dużo większą skalę. Nie bez znaczenia będzie duże zaangażowanie naszych inwestorów, w szczególności Benefit Development, dzięki któremu mamy szanse w istotny sposób budować większy zasięg serwisu”- mówi Agnieszka Oleszczuk-Widawska, Wiceprezes Zarządu EventLabs.
Evenea istnieje na rynku od 2009 roku. Pierwsza faza rozwoju serwisu była finansowana ze środków unijnych. W 2011 roku Evenea została nagrodzona statuetką Aulery 2011, a rok wcześniej otrzymała wyróżnienie w konkursie Startup Fest.
„Evenea jest rozpoznawalną marką w polskim Internecie. Usługa ta konsekwentnie zmienia sposób w jaki organizatorzy sprzedają bilety i promują swoje wydarzenia. Evenea zmienia także doświadczenie kupujących bilety na małe i średniej wielkości wydarzenia”- mówi Rafał Janik, Manager działu inwestycji kapitałowych w Grupie Benefit Systems SA.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
„Widzimy duży potencjał tej inwestycji. Rynek na jakim działa serwis jest wciąż jeszcze w dużej mierze niezagospodarowany. Większość organizatorów wydarzeń wciąż nie korzysta z profesjonalnych narzędzi sprzedaży i promocji wydarzeń, ograniczając się jedynie do e-maila i arkusza kalkulacyjnego”- mówi Marcin Zabielski Partner Zarządzający w Hedgehog Fund.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
„Dostrzegamy kluczowe znaczenie mediów społecznościowych dla celów promocji wydarzeń oraz potrzebę rozwoju aplikacji mobilnych, które są użytecznym narzędziem zarówno dla organizatora jak i uczestnika wydarzenia, całkowicie zmieniając zarówno sposób zakupu biletów jaki i proces kontroli wejścia.” – dodaje Piotr Kocjan, Prezes Zarządu EventLabs.