OS3 jest odpowiedzialna za realizację nowej strony internetowej Platformy Obywatelskiej. Agencja opracowała nawigację serwisu, architekturę informacji oraz nową koncepcję graficzną. Zadbała również o użyteczność, która szczególnie osobom niepełnosprawnym ułatwia korzystanie z niej – użytkownicy mogą wyświetlać treści, zmieniając ich rozmiar lub kontrast, a nawet odsłuchiwać je przy użyciu syntezatora mowy.
Strona wykorzystująca mechanizm responsive design została przygotowana także w lżejszej wersji pod urządzenia mobilne. Zwiększając interaktywną funkcję, zintegrowano ją z mediami społecznościowymi, m.in. z Facebookiem, Twitterem, Google+, YouTube’em, Pinterestem, Instagramem, Flickrem, NK oraz dołączono forum.
Zobacz również
Serwis zawiera materiały dotyczące działań i bieżących wydarzeń w partii politycznej, jak też realizowanych przez nią projektów, a także sylwetki władz i przedstawicieli oraz treść najważniejszych dokumentów.
Witryna stanowiąca platformę wizerunkowo-informacyjną wspiera strategię komunikacji partii. Dzięki szeregowi możliwości łączy regionalne podstrony. Unikalne rozwiązania pozwalają na łatwe dotarcie do treści oraz zawężenie interesujących informacji do wybranej struktury terenowej.
Nowa strona Platformy Obywatelskiej jest dostępna w polskiej i angielskiej wersji językowej.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing