Swiatmotocykli.pl to lifestyle’owy serwis skierowany do młodych i aktywnych czytelników zainteresowanych tematyką skuterów i motocykli. Znajdą się w nim informacje o nowinkach, gadżetach i modzie dla motocyklistów. Pasjonaci jednośladów odnajdą też na stronie testy najnowszych skuterów i motocykli oraz porady techniczne. Serwis jest w pełni responsywny, na stronach artykułowych wykorzystuje algorytmy Big Data, których zadaniem jest jak najlepsze dopasowanie treści do potrzeb czytelników.
Premiera serwisu Swiatmotocykli.pl w nowej odsłonie wiąże się również z innowacyjnymi możliwościami promocyjnymi dla reklamodawców, którzy mogą skorzystać z dwóch nowych formatów 940×300 na stronie głównej, a także rozwiązań z zakresu e-commerce oraz szerokiej oferty reklamy natywnej.
Zobacz również
Serwis Swiatmotocykli.pl został stworzony z uwzględnieniem najnowszych światowych trendów przez zespół projektowy Agory prowadzony przez Wioletę Deptułę pod kierownictwem Michała Gwiazdowskiego przy współpracy działu Big Data.
Start serwisu w nowej odsłonie wspiera kampania prowadzona w internecie (serwisy czasopism Agory, portal Gazeta.pl), w aplikacjach mobilnych, w prasie (czasopisma Agory, „Metrocafe.pl”). Projekt kampanii i plan mediów przygotował dział marketingu pionu Czasopisma i prasa bezpłatna Agory.
W drukowanym wydaniu miesięcznika „Świat Motocykli”, które można kupić od dziś, 17 września br., czytelnicy znajdą test prototypowego motocykla z napędem elektrycznym – Harleya-Davidsona Livewire, premierę Suzuki GSX 1000S, porównanie Yamahy XJR 1300 z BMW R Ninet oraz 7 złotych rad dotyczących kupna używanej maszyny.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing