Serwisy Grupy Morizon w Royal AD

Do portfolio wydawców Royal Ad, sieci reklamowej dla segmentu premium, dołączył serwis Morizon.pl oraz inne serwisy Grupy Morizon - oferty.net, domy.pl, komercyjne.pl, bezposrednie.com, noweinwestyjce.pl, nieruchomosci.pl, nportal.pl.
O autorze
1 min czytania 2017-09-08

W lipcu tego roku wydająca serwisy spółka Morizon S.A. zadebiutowała na Głównym Rynku GPW.

Współpraca z Grupą Morizon umożliwi nam poszerzenie naszej oferty oraz dotarcie do niszowej grupy premium, osób poszukujących loftów czy apartamentów, nieruchomości w miejscowościach turystycznych, bądź też osób zainteresowanych inwestycjami w nieruchomości. Z kolei grupa Morizon, dzięki swojej obecności w naszym portfolio uzyska dostęp do nowych klientów. Zapewni jej to możliwość realizacji większej ilości kampanii dla prestiżowych marek z segmentu premium – mówi Marcin Rupiński, dyrektor zarządzający Royal Ad.

Obecnie Grupa Morizon S.A. to największy w Polsce, niezależny wydawca specjalistycznych serwisów nieruchomościowych, które notują średnio 15 mln odsłon miesięcznie i prawie 2 mln unikalnych użytkowników. Fanpage serwisu Morizon.pl na Facebooku liczy już blisko 100 tys. fanów i jest największym profilem o tematyce nieruchomościowej.

Grupa Morizon S.A. jest również twórcą platformy technologiczno-finansowej OneStopShop, oferującej klientom pełne wsparcie podczas całego procesu zakupu nieruchomości, od poszukiwania, finansowania po zakup i sprzedaż lub wynajem nieruchomości.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dzięki współpracy z Grupą Morizon znacząco wzrósł potencjał oferty reklamowej Royal Ad. Zwiększyliśmy możliwość dotarcia do majętnego użytkownika polskiego internetu, jednocześnie, poszerzając nasz zasięg o witryny powiązane z dynamicznie rozwijającym się rynkiem nieruchomości – mówi Piotr Tomaszewski, Senior Buying Manager Royal Ad.

Sieć Royal Ad nabyła prawa do wyłącznej obsługi klientów agencyjnych Grupy Morizon w zakresie planowania kampanii reklamowych, z pominięciem tych związanych z branżami: nieruchomości, deweloperska, pośrednictwo nieruchomości i wszystkimi pokrewnymi.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się