W lipcu tego roku wydająca serwisy spółka Morizon S.A. zadebiutowała na Głównym Rynku GPW.
Współpraca z Grupą Morizon umożliwi nam poszerzenie naszej oferty oraz dotarcie do niszowej grupy premium, osób poszukujących loftów czy apartamentów, nieruchomości w miejscowościach turystycznych, bądź też osób zainteresowanych inwestycjami w nieruchomości. Z kolei grupa Morizon, dzięki swojej obecności w naszym portfolio uzyska dostęp do nowych klientów. Zapewni jej to możliwość realizacji większej ilości kampanii dla prestiżowych marek z segmentu premium – mówi Marcin Rupiński, dyrektor zarządzający Royal Ad.
Zobacz również
Obecnie Grupa Morizon S.A. to największy w Polsce, niezależny wydawca specjalistycznych serwisów nieruchomościowych, które notują średnio 15 mln odsłon miesięcznie i prawie 2 mln unikalnych użytkowników. Fanpage serwisu Morizon.pl na Facebooku liczy już blisko 100 tys. fanów i jest największym profilem o tematyce nieruchomościowej.
Grupa Morizon S.A. jest również twórcą platformy technologiczno-finansowej OneStopShop, oferującej klientom pełne wsparcie podczas całego procesu zakupu nieruchomości, od poszukiwania, finansowania po zakup i sprzedaż lub wynajem nieruchomości.
Dzięki współpracy z Grupą Morizon znacząco wzrósł potencjał oferty reklamowej Royal Ad. Zwiększyliśmy możliwość dotarcia do majętnego użytkownika polskiego internetu, jednocześnie, poszerzając nasz zasięg o witryny powiązane z dynamicznie rozwijającym się rynkiem nieruchomości – mówi Piotr Tomaszewski, Senior Buying Manager Royal Ad.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Sieć Royal Ad nabyła prawa do wyłącznej obsługi klientów agencyjnych Grupy Morizon w zakresie planowania kampanii reklamowych, z pominięciem tych związanych z branżami: nieruchomości, deweloperska, pośrednictwo nieruchomości i wszystkimi pokrewnymi.
Słuchaj podcastu NowyMarketing