Rzeczpospolita (RP.pl), Gazeta Giełdy i Inwestorów Parkiet (parkiet.com), Uważam Rze (uwazamrze.pl) czy Bloomberg Businessweek Polska (bloombergbusinesweek.pl). Nowy zasięg oferty BAN Biznes to ponad 10 mln realnych użytkowników, a liczba odsłon równa jest niemal 228 mln1.
„Dołączenie serwisów Gremi Media to kolejne wzmocnienie oferty BAN Biznes” – mówi Tomasz Pudlis, CEO BAN – „Już wcześniej byliśmy liderem reklamy biznesowej, a rozszerzenie naszej oferty o serwisy takie jak RP.pl czy Parkiet.com tylko potwierdza naszą dominującą pozycję na rynku. Co ważne, zyskają na tym przede wszystkim reklamodawcy zainteresowani dotarciem do odbiorców treści biznesowych – nowy zasięg BAN to możliwość jednoczesnego wyświetlania komunikatów promocyjnych w portalach serwujących treści wysokiej jakości, m.in. money.pl, finanse.wp.pl, linkedin.com, wyborcza.pl, a teraz również serwisach Gremi Media”. Statystyki oferty BAN Biznes: ponad 10 realnych użytkowników i niemal 228 mln odsłon1.
Zobacz również
„Współpraca z BAN Biznes jest dla nas naturalną konsekwencją budowania oferty opartej na treściach profesjonalnych. Największą zaletą oferty Gremi Media jest jakość treści i ekspertyza biznesowa, co przekłada się na profil odbiorcy. Cieszymy się, że nasza oferta wzmocni zasięg sieci BAN Biznes, z korzyścią dla obu stron.” – mówi Dariusz Bąk, Prezes Gremi Media.
BAN to największy w Polsce dom sprzedaży serwisów premium. Oferta BAN obejmuje trzy obszary: Biznes, Lifestyle & Beauty, Zdrowie & Parenting. Serwisy, których powierzchnie monetyzowane są przez BAN to m.in. money.pl, biztok.pl, finanse.wp.pl, wyborcza.pl, linkedin.com, menshealth.pl, endomondo.com, abczdrowie.pl, gadżetomania.pl, autokult.pl. Łączny zasięg BAN to 13,4 RU i 314,6 mln PV1.
1 Megapanel Gemius/PBI (11.2015);
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing