Agnieszka Radosz jest związana z branżą marketingową od 2008 roku. Przed dołączeniem do SHAKE HANDS pracowała w agencji PRIME PR na stanowisku PR&Marketing Manager, gdzie prowadziła kampanie wizerunkowe m.in. dla firm IKEA, Volvo Polska, PRS Poland i Grupa Buma.
Pracowała również w firmie Wilk Elektronik, która specjalizuje się w produkcji pamięci komputerowych marki GOODRAM oraz jest dystrybutorem produktów flash Toshiby na obszarze Europy Środkowo-Wschodniej, Bliskiego Wschodu i Afryki. Dla tej firmy przez kilka lat prowadziła kompleksowe działania marketingowe dla marek GOODRAM i Toshiba, na terenie Rosji, Ukrainy i Białorusi.
Zobacz również
Agnieszka Radosz ukończyła filologię polską na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie oraz filologię rosyjską na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Jest miłośniczką nowych mediów, marketingu internetowego, storytellingu, komunikacji i podróży.