Shake Hands powiększa zespół, do agencji dołącza Piotr Ciechomski

Do zespołu agencji Shake Hands (grupa Brand Support) dołącza Piotr Ciechomski, obejmując stanowisko Automotive Community Manager. Będzie odpowiedzialny za przygotowywanie komunikacji i kontentu na profile social mediowe marek Grupy FCA (Fiat Chrysler Automobiles).
O autorze
1 min czytania 2017-07-03

Piotr Ciechomski w latach 2015-2016 pracował jako Account Manager w agencji Content Networks, od 2012 r. prowadzi także własne studio fotograficzno-graficzne Piotron, specjalizujące się w obsłudze klientów z branży motoryzacyjnej. W latach 2007-2016 był wykładowcą w Warszawskiej Szkole Reklamy,

W agencji Shake Hands będzie odpowiadał za przygotowywanie kontentu i komunikacji na potrzeby marek z portfolio Grupy FCA, m.in. Alfa Romeo, Fiat, Jeep, Abarth.

Piotr Ciechomski jest absolwentem Polsko-Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych w Warszawie. Jest pasjonatem motoryzacji i fotografii, pisze i fotografuje dla kilku redakcji. Prywatnie kilometry przemierza swoim Fiatem 500 z 1968 roku. 

SHAKE HANDS to wchodząca w skład grupy Brand Support agencja wyspecjalizowana w realizacji kompleksowych strategii obecności w mediach społecznościowych. Wśród jej klientów znaleźli się m.in. Grupa FCA, Danone, Rimmel, Astor, Brita, Tikkurila i Wella.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj