TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Shazam w kampanii telewizyjnej Mercedes-Benz

Polski oddział Mercedesa jako pierwszy na świecie wykorzysta aplikację Shazam w kampanii telewizyjnej. Po jej uruchomieniu w czasie emisji spotu, użytkownik zostaje przekierowany na specjalnie przygotowaną stronę internetową, gdzie będzie miał m.in. możliwość umówienia się na jazdę próbną.
O autorze
1 min czytania 2012-09-17

– Kampania Mercedesa Klasy A to bez wątpienia kamień milowy na rynku reklamy telewizyjnej w Polsce – mówi Piotr Adamczyk, Mobile & Emerging Platforms Manager z MEC Interaction – Telewizja to najpotężniejsze zasięgowo medium, cały czas jednak brakowało jej interaktywności. Dzięki wykorzystaniu Shazam, po raz pierwszy mamy możliwość interakcji z reklamą telewizyjną w czasie rzeczywistym. Dotychczasowy jednokierunkowy komunikat zmieniamy w dialog i wieloekranowe doświadczenie. Bardzo cieszymy się, że razem z marką Mercedes-Benz udało nam się wykorzystać tak nowatorskie i niestosowane dotąd w Polsce rozwiązanie.

Globalnie z aplikacji Shazam korzysta ponad 225 milionów użytkowników, w Polsce jest to już 1,5 miliona. W kampanii Nowego Mercedesa Klasy A będzie to pierwsze zastosowanie tej aplikacji na polskim rynku i w tej części regionu.

W reklamach prasowych promujących Nowego Mercedesa Klasy A wykorzystano technologię Augmented Reality. Po uruchomieniu aplikacji Aurasma i skierowaniu smartfona na reklamę Mercedesa, na ekranie wyświetla się prezentacja video Nowej Klasy A linkująca do strony mobilnej.

Całość działań została zaplanowana i zrealizowana lokalnie przez MEC Interaction, interaktywny dział MEC.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing