Shell kontynuuje akcję marketingową „Moc okazji we wtorki i czwartki”

W ramach akcji „Moc okazji we wtorki i czwartki” tym razem klienci stacji Shell mogą otrzymać 50% rabatu na najwyższy program myjni, nawet do 40% rabatu na produkty Philips, a także kupić zimowy płyn do spryskiwaczy 2 l za 14,99 zł.
O autorze
2 min czytania 2020-11-25

Do końca tego roku we wtorki i czwartki szansę na oszczędność mają wszystkie osoby, które będą chciały skorzystać z usług myjni, przygotować swoje auto do zimy lub zaopatrzyć się w dodatkowy sprzęt marki Philips. Do trwającej już kilka miesięcy akcji „Wtorki i czwartki z Shell V-Power”, w ramach której kierowcy mogą wypróbować paliwa premium Shell V-Power w cenie paliw podstawowych: we wtorki Shell V-Power 95, a w czwartki Shell V-Power Diesel, została dobudowana moc okazji.

– Poprzez akcję „Moc okazji we wtorki i czwartki” chcemy pokazać naszym klientom, że oprócz najwyższej jakości paliw, na stacjach Shell mogą również skorzystać z najlepszych produktów i usług w atrakcyjnych cenach. Od lat współpracujemy ze znanymi markami m.in. Scuderia Ferrari czy BMW M. Teraz zdecydowaliśmy się na partnerstwo z Philips, dzięki czemu nasi klienci mogą nabyć sprzęt domowy w niższej cenie – mówi Konrad Ito, brand manager w Shell Polska.

Moc okazji: 50% rabatu na myjnie

W jesienne i zimowe dni szczególnie łatwo o zabrudzenia auta, dlatego w tym czasie samochód zasługuje na szczególną troskę. Do końca roku klienci, którzy przyjadą na stacje Shell we wtorek lub czwartek, będą mogli otrzymać aż 50% rabatu na najwyższy program myjni. W zależności od oferty, która może się różnić na poszczególnych stacjach, klienci będą mogli skorzystać z programu Perfect Shine, Lux Plus lub Perfect Wash. W ramach programów zapewnione jest wzmocnione mycie pojazdów, uzupełnione o dodatkowe mycie chemiczne jak również zabezpieczenie lakieru poprzez woskowanie natryskowe chroniące przed zanieczyszczeniami. Dodatkowo usługa Wosk Perfect Shine zapewnia efekt odbudowy lakieru. Promocja nie obowiązuje w przypadku transakcji z użyciem kart paliwowych i nie łączy się z innymi promocjami (z wyłączeniem promocji paliwowych). Dotyczy ona tylko wybranych stacji Shell, na których znajdują się myjnie. Lista stacji, na których można uzyskać rabat jest dostępna na www.shell.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Moc okazji: zimowy płyn do spryskiwaczy o pojemności 2l za 14,99 zł

We wtorki, czwartki oraz w weekendy warto przyjechać na stacje Shell, aby zaopatrzyć się w zimowy płyn do spryskiwaczy o pojemności 2l w promocyjnej cenie – 14,99 zł. Płyn skutecznie i szybko usunie brud, osad drogowy, zabrudzenia z soli i oleju oraz zabezpiecza auto przed oblodzeniem i uszkodzeniem dysz spryskiwacza. Promocja obowiązuje do 31 grudnia 2020 r. (lub do wyczerpania zapasów) jedynie na stacjach oznaczonych materiałami promocyjnymi i nie obowiązuje w przypadku transakcji z użyciem kart paliwowych. Promocja nie łączy się z innymi promocjami z wyłączeniem promocji paliwowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Moc okazji: do 40% rabatu na produkty Philips

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Żelazko parowe, odkurzacz workowy, nawilżacz i odświeżacz powietrza są wspaniałym pomysłem na praktyczny prezent na święta, a uczestnicy programu Shell ClubSmart mogą otrzymać nawet 40% rabatu na sprzęty marki Philips – co oznacza nawet do 400 zł zniżki. Kupon można otrzymać na trzy sposoby:

  • we wtorek lub w czwartek dokonać zakupu na stacji z użyciem karty Shell ClubSmart powyżej 10 zł (z wyłączeniem produktów alkoholowych, tytoniowych oraz farmaceutycznych)
  • we wtorek lub czwartek wymienić na stacji 300 punktów Shell ClubSmart na jeden kupon
  • w dowolny dzień tygodnia wymienić 300 punktów Shell ClubSmart na jeden kupon na stronie www.shellsmart.com lub w aplikacji.

Każdy kupon to 10% rabatu na produkty marki Philips. Kupony z rabatem można łączyć i w ten sposób otrzymać nawet 40% zniżki. Promocja trwa od 17.11.2020 r. do 28.12.2020 r. lub do wyczerpania puli kuponów. Kupony można zrealizować na www.philips.pl/c-e/shop/pl-2020shell.html do 28.02.2021. Szczegóły i regulamin promocji są dostępne na www.shell.pl oraz www.shellsmart.com.

To już druga odsłona akcji. Za przygotowanie materiałów ATL i BTL odpowiada agencja Ogilvy, drukiem materiałów na stacje oraz logistyką zajęła się Altavia. Realizacją działań PR zajmuje się agencja Hill+Knowlton Strategies.