Do końca tego roku we wtorki i czwartki szansę na oszczędność mają wszystkie osoby, które będą chciały skorzystać z usług myjni, przygotować swoje auto do zimy lub zaopatrzyć się w dodatkowy sprzęt marki Philips. Do trwającej już kilka miesięcy akcji „Wtorki i czwartki z Shell V-Power”, w ramach której kierowcy mogą wypróbować paliwa premium Shell V-Power w cenie paliw podstawowych: we wtorki Shell V-Power 95, a w czwartki Shell V-Power Diesel, została dobudowana moc okazji.
– Poprzez akcję „Moc okazji we wtorki i czwartki” chcemy pokazać naszym klientom, że oprócz najwyższej jakości paliw, na stacjach Shell mogą również skorzystać z najlepszych produktów i usług w atrakcyjnych cenach. Od lat współpracujemy ze znanymi markami m.in. Scuderia Ferrari czy BMW M. Teraz zdecydowaliśmy się na partnerstwo z Philips, dzięki czemu nasi klienci mogą nabyć sprzęt domowy w niższej cenie – mówi Konrad Ito, brand manager w Shell Polska.
Zobacz również
Moc okazji: 50% rabatu na myjnie
W jesienne i zimowe dni szczególnie łatwo o zabrudzenia auta, dlatego w tym czasie samochód zasługuje na szczególną troskę. Do końca roku klienci, którzy przyjadą na stacje Shell we wtorek lub czwartek, będą mogli otrzymać aż 50% rabatu na najwyższy program myjni. W zależności od oferty, która może się różnić na poszczególnych stacjach, klienci będą mogli skorzystać z programu Perfect Shine, Lux Plus lub Perfect Wash. W ramach programów zapewnione jest wzmocnione mycie pojazdów, uzupełnione o dodatkowe mycie chemiczne jak również zabezpieczenie lakieru poprzez woskowanie natryskowe chroniące przed zanieczyszczeniami. Dodatkowo usługa Wosk Perfect Shine zapewnia efekt odbudowy lakieru. Promocja nie obowiązuje w przypadku transakcji z użyciem kart paliwowych i nie łączy się z innymi promocjami (z wyłączeniem promocji paliwowych). Dotyczy ona tylko wybranych stacji Shell, na których znajdują się myjnie. Lista stacji, na których można uzyskać rabat jest dostępna na www.shell.pl.
Moc okazji: zimowy płyn do spryskiwaczy o pojemności 2l za 14,99 zł
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
We wtorki, czwartki oraz w weekendy warto przyjechać na stacje Shell, aby zaopatrzyć się w zimowy płyn do spryskiwaczy o pojemności 2l w promocyjnej cenie – 14,99 zł. Płyn skutecznie i szybko usunie brud, osad drogowy, zabrudzenia z soli i oleju oraz zabezpiecza auto przed oblodzeniem i uszkodzeniem dysz spryskiwacza. Promocja obowiązuje do 31 grudnia 2020 r. (lub do wyczerpania zapasów) jedynie na stacjach oznaczonych materiałami promocyjnymi i nie obowiązuje w przypadku transakcji z użyciem kart paliwowych. Promocja nie łączy się z innymi promocjami z wyłączeniem promocji paliwowych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Moc okazji: do 40% rabatu na produkty Philips
Żelazko parowe, odkurzacz workowy, nawilżacz i odświeżacz powietrza są wspaniałym pomysłem na praktyczny prezent na święta, a uczestnicy programu Shell ClubSmart mogą otrzymać nawet 40% rabatu na sprzęty marki Philips – co oznacza nawet do 400 zł zniżki. Kupon można otrzymać na trzy sposoby:
- we wtorek lub w czwartek dokonać zakupu na stacji z użyciem karty Shell ClubSmart powyżej 10 zł (z wyłączeniem produktów alkoholowych, tytoniowych oraz farmaceutycznych)
- we wtorek lub czwartek wymienić na stacji 300 punktów Shell ClubSmart na jeden kupon
- w dowolny dzień tygodnia wymienić 300 punktów Shell ClubSmart na jeden kupon na stronie www.shellsmart.com lub w aplikacji.
Każdy kupon to 10% rabatu na produkty marki Philips. Kupony z rabatem można łączyć i w ten sposób otrzymać nawet 40% zniżki. Promocja trwa od 17.11.2020 r. do 28.12.2020 r. lub do wyczerpania puli kuponów. Kupony można zrealizować na www.philips.pl/c-e/shop/pl-2020shell.html do 28.02.2021. Szczegóły i regulamin promocji są dostępne na www.shell.pl oraz www.shellsmart.com.
To już druga odsłona akcji. Za przygotowanie materiałów ATL i BTL odpowiada agencja Ogilvy, drukiem materiałów na stacje oraz logistyką zajęła się Altavia. Realizacją działań PR zajmuje się agencja Hill+Knowlton Strategies.