Zdobądź kubek i kupuj kawę taniej
8 marca na stacjach Shell startuje promocja, w ramach której klienci mogą zdobywać kubki termiczne i roczny rabat na kawę w wysokości 1 zł. Rabat dotyczy wszystkich kaw dostępnych w ofercie deli by Shell. Aby otrzymać kubek, wystarczy zebrać 5 naklejek za zakupy na stacjach Shell i dopłacić 11.99 zł. Jedna naklejka przysługuje za każdorazowy zakup minimum 25 litrów paliwa Shell V-Power lub produktu z oferty gastronomicznej deli by Shell.
Zobacz również
W ofercie znajdują się trzy wzory kubków dopasowane do preferencji klientów: srebrny, brązowy i kolorowy. Kubek jest wykonany z wysokiej jakości stali nierdzewnej i utrzymuje wysoką temperaturę napoju do 6 godzin. Świetnie sprawdza się również w przypadku chłodnych napojów w letnie dni.
Z kubkiem termicznym Shell klient może nie tylko przez cały rok korzystać z rabatu na kawę, ale też dostać kawę nalewaną bezpośrednio do kubka, przyczyniając się w ten sposób do ograniczenia zużycia naczyń jednorazowych.
– Nalewanie kawy bezpośrednio do wielorazowych naczyń klientów to kolejny sposób, z jakiego postanowiliśmy skorzystać, aby ograniczyć ilość odpadów generowanych na stacjach. Prowadzimy już wiele innych działań w tym kierunku. Już teraz na stacjach Shell używane są jedynie opakowania z etykietami certyfikowanymi przez FSC. Od początku zeszłego roku 97% stacji własnych Shell używa energii elektrycznej wyłącznie ze źródeł odnawialnych, a na 22 stacjach testujemy panele fotowoltaiczne – mówi Mikołaj Pawlak, starszy partner biznesu kategorii sklepowych w Shell Polska.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Zbierać naklejki i wymieniać je na kubki termiczne można do 23 maja 2021 roku, a rabat na kawę obowiązuje do 23 maja 2022 roku. Kubki dostępne są dla wszystkich klientów Shell, natomiast z rocznego rabatu na kawę mogą skorzystać wyłącznie uczestnicy programu Shell ClubSmart.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
deli by Shell – przekąski w trakcie podróży
Jak wynika z badań, Polacy poza domem najczęściej piją kawę na stacjach paliw, dlatego Shell dba o to, aby zapewnić klientom kawę najwyższej jakości. Oferowana na stacjach kawa deli by Shell to mieszanka ziaren arabiki i robusty. W szerokiej ofercie miłośnicy kawy znajdą m.in. klasyczne latte, americano czy espresso. Oferta deli by Shell to także przekąski- hot-dogi, panini, kanapki przygotowywane na miejscu w różnych smakach jak bagietka z hummusem i grillowanymi warzywami, klasyczna wieloziarnista bagietka z szynką i serem czy bagietka na zakwasie z jajkiem od kur z wolnego wybiegu.
Za przygotowanie materiałów ATL i BTL odpowiada agencja Ogilvy, drukiem materiałów na stacje oraz logistyką zajęła się Altavia, a realizacją działań PR agencja Hill+Knowlton Strategies.