Kilka dni przed oficjalną prezentacją nowych produktów marki Apple, francuski sklep oferujący używane sprzęt technologiczny Back Market ruszył z nową kampanią, za pomocą której chce zachęcić społeczeństwo do wybierania tych odnowionych telefonów, czy laptopów, niż zupełnie nowych od producenta.
W jej ramach firma wykorzystała słynny format kampanii marki Apple pod hasłem „Shot on iPhone” i obok zdjęć zrobionych nowym sprzętem brandu pojawiły się fotografie wykonane tzw. refurbished, czyli odnowionym telefonem.
Zobacz również
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W swojej kampanii Back Market nie tylko pokazuje, że odnowiony sprzęt jest tańszy, a wcale nie gorszy niż ten nowy, ale także zwraca uwagę na to, że wybór używanego telefonu czy komputera ma pozytywny wpływ na środowisko, bo wówczas redukowana jest ilość elektrośmieci.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za realizację odpowiada agencja Marcel.
PS
Organizatorzy przyszłorocznych letnich igrzysk olimpijskich, które odbędą się w Tokio, wpadli na niezwykły pomysł wykorzystania starych urządzeń elektrycznych, takich jak smartfony czy komputery – stworzyli z nich medale.