– Za swój najważniejszy cel uważamy popularyzację zjawiska tatuażu i sztuki ciała poprzez swoją działalność i współpracę z subkulturą tatuażu – mówi Sławomir Frączek, właściciel TATTOO.PL. W swoim projekcie agencja chciała w pełni zrealizować te założenia, oddać kulturową misję i filozofię z jaką funkcjonuje salon. Nowa komunikacja oraz identyfikacja wizualna rezygnuje z mrocznej otoczki z jaką stereotypowo kojarzymy studia tatuażu. Zamiast tego proponuje jasny, prosty i pełen światła projekt. Tatuaże traktowane są tutaj jak pełnoprawne dzieła sztuki, którym nadano wyjątkową oprawę wykorzystując stylistykę passe-partout.
W Key Visualu postanowiono pokazać zdjęcia klientów TATTOO.PL na jasnym tle, tak aby podkreślić artystyczny wymiar ich tatuaży. Całość została wzmocniona odważnym hasłem „Show you are not afraid”. Minimalistyczna oprawa pozwoliła wydobyć na pierwszy plan piękno projektów zrealizowanych w TATTOO.PL oraz zbudować identyfikację, która zdecydowanie wyróżniła studio na tle konkurencji. Agencja jest odpowiedzialna za strategię komunikacji, KV, CI, materiały BTL oraz stronę www.
Zobacz również
– Komunikacja zaprojektowana przez Minimę jest spójna z filozofią naszego działania. Dzięki pracy z agencją osiągnęliśmy wiele z naszych założeń, które wpisują się w potrzeby klientów – podsumowuje współpracę Sławomir Frączek, właściciel TATTOO.PL.