SHOWROOM.PL, największy w Europie Środkowej e-commerce z niezależną modą nawiązuje długofalową współpracę ze szkołą biznesu mody Fashion PR Talks. Razem będą wspierać obiecujące polskie marki w rozwoju i skalowaniu biznesu.
Fashion Talks SHOWROOM.PL to półroczny program mentorski skierowany do właścicieli małych i średnich firm branży mody, którzy pod okiem specjalistów chcą budować pozycję lidera branży, a następnie przygotowywać się do wejścia na kolejne rynki.
Zobacz również
„Fashion PR Talks od początku swojej działalności z zaangażowaniem dzieli się swoją praktyczną wiedzą i szuka realnych możliwości rozwoju dla marek branży mody. Jestem zachwycona, że dzięki naszej współpracy z SHOWROOMem marki dodatkowo będą mogły skorzystać z wiedzy i doświadczenia największego tego typu e-commerce’u w Polsce.” – komentuje Olka Kaźmierczak, założycielka Fashion PR Talks i pomysłodawczyni akcji Fashion Talks SHOWROOM.PL. „Misją Fashion PR Talks jest profesjonalizacja polskiej branży mody, a co za tym idzie umocnienie lokalnego wzornictwa na globalnej mapie mody. Im silniejsze są nasze marki zagranicą, tym bardziej konkurencyjny może być rodzimy rynek.” – dodaje.
Nabór do programu edukacyjnego Fashion Talks SHOWROOM.PL rusza 19 stycznia 2017 r., zgłoszenia będą przyjmowane do 26 stycznia 2017 r. 30 stycznia poznamy listę 30 marek, które zakwalifikowały się do programu. W ramach akcji edukacyjnej, wybrani właściciele marek otrzymają darmowy dostęp do warsztatów i wykładów prowadzonych przez ekspertów SHOWROOM.PL i Fashion PR Talks, branżowych e-booków wydawanych co miesiąc przez Fashion PR Talks, oraz możliwość konsultowania swoich pomysłów z ekspertami obu firm.
,,Polski rynek mody nadal się rozwija i jest bardzo chłonny. To dobra wiadomość dla wszystkich tych, którzy marzą o własnej marce. Jednak na dłuższą metę branża faworyzuje tych, którzy potrafią myśleć i działać szeroko – marki nastawione na sukces. A dokładnie te konsekwentnie do niego dążące – obserwujące rynek, gotowe do szybkiej reakcji i skłonne do inwestycji. Brandy, które poważnie myślą o skalowaniu swojego biznesu i są otwarte na rynki zewnętrzne. Właśnie takie marki chcielibyśmy zaprosić do naszej wspólnej akcji.” – mówi Julia Turewicz, Country Manager SHOWROOM.PL.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Akcją edukacyjną „Fashion Talks SHOWROOM.PL” obie firmy celebrują swoje urodziny – SHOWROOM.PL piąty rok istnienia firmy na rynku, zaś Fashion PR Talks pierwszy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jeśli jesteś właścicielem obiecującej marki modowej, kliknij w link i zgłoś swoje uczestnictwo do programu „Fashion Talks SHOWROOM.PL”: