Ponad 712 000 osób w ciągu pięciu lat polubiło Multikino na portalu Facebook.com. Dzięki temu Multikino Polska jest największym fanpage’em kinowym w Polsce i drugim pod względem liczby fanów w Europie.
Sukces jaki osiągnęliśmy na portalu Facebook.com zachęcił nas do odkrycia kolejnego serwisu społecznościowego, czyli Instagramu. W komunikacji z naszymi klientami, którzy stanowią przede wszystkim młodą grupę ludzi stawiamy na innowacyjność. Chcemy być tam, gdzie są nasi klienci, dlatego w grudniu planujemy uruchomienie konta na Snapchacie – dodaje Edyta Pawłowicz-Ziurkowska, Kierownik Działu Marketingu sieci Multikino
Zobacz również
Osoby, które będą obserwowały konto Multikina (@multikino_polska) na Instagramie zobaczą zdjęcia prezentujące: najnowsze premiery filmowe, koncerty na wielkim ekranie, nocne maratony filmowe oraz ciekawe wydarzenia z kin sieci Multikino z całej Polski. Nie zabraknie również konkursów, w których do wygrania będę bilety oraz zniżek na filmy i zestawy w barach kinowych. Już 20 listopada w sieci Multikino odbędzie się ENEMEF: Noc z Igrzyskami śmierci, a osoby obserwujące Multikino na Instagramie będą mogły zdobyć zniżki na bilety właśnie na to wydarzenie.
Za obsługę sieci Multikino na Instagramie będzie odpowiadała agencja Grandes Kochonos Digital.

Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]