W obliczu wydarzeń ostatnich dni włączyliśmy się w aktywną pomoc. Uchodźcy z Ukrainy, poza schronieniem w naszych hotelach, mogą też liczyć na wsparcie w postaci pełnego wyżywienia, opieki medycznej i wyposażenia artykułami pierwszej pomocy. Działania w takiej formie będziemy realizować do końca marca – mówi Paulina Kołodziejczyk, general manager NYX Hotel Warsaw.
Przede wszystkim chcemy zagwarantować osobom poszkodowanym przez wojnę poczucie bezpieczeństwa oraz dach nad głową. Jesteśmy świadomi, że niektórzy zostaną z nami jedną może dwie noce i ruszą dalej. Inne rodziny natomiast potrzebują więcej czasu, aby dojść do siebie i zaplanować dalszą podróż. Pokoje ciągle się zwalniają, możemy pomóc nawet kilkuset osobom i wiemy, że to nasz obowiązek – powiedział Grzegorz Janiszewski, dyrektor operacyjny w Leonardo Royal Warsaw.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Poza przekazaniem pokoi w polskich oddziałach NYX Hotel Warsaw, Leonardo Royal Warsaw oraz Krakowskim Leonardo Boutique Old Town, pracownicy hoteli zorganizowali zbiórkę najpotrzebniejszych produktów i przekazali je do warszawskich punktów pomagających uchodźcom. Uzbierano imponujący transport środków higienicznych, ubrań, leków i innych środków pierwszej potrzeby.