W ramach współpracy Whites zajmie się zwiększeniem wyników z kanału SEO. Działania obejmą szczególnie obszar lokalnego SEO, w którym Domino’s chce zwiększyć zasięg, konwersje i zwrot z inwestycji. Współpraca zakłada też szereg działań content marketingowych. Takie połączenie pozwoli zapewnić wyniki marketingowe na wielu etapach ścieżki konsumenta w ramach ogólnopolskiej kampanii.
Zdaniem PizzaPorta.pl przed pandemią do pizzerii chodziło 68 proc. Polaków. Pandemia upowszechniła zamówienia do domów i biur. Pizza to najchętniej zamawiane przez Polaków danie na wynos.
Zobacz również
Odwiedziny organiczne z wyszukiwarki Google są dla Domino’s bardzo istotne z punktu widzenia zwiększania liczby konwersji, ale również obniżania ich kosztu.
Przed nami projekt na dużą skalę, który wymaga doświadczenia i precyzyjnego działania w obszarach SEO i Content marketingu. Agencja Whites już na etapie przetargowym wykazała się dobrym zrozumieniem naszych potrzeb i umiejętnością dopasowania do nich. Zaproponowana strategia, uwzględniająca customer journey i estymacje efektów, zostały oparte o analizy marketing data science. Dzięki temu mamy pewność, że zdobyliśmy partnera, z którym osiągniemy cele biznesowe – mówi Maciej Jania, revenue director, Domino’s Polska.
Najlepsze wyniki przynoszą projekty, w których agencja i Klient są do siebie dobrze dopasowani, czyli dobrze rozumieją swoje mocne strony. A my, mówiąc wprost –bardzo lubimy pizzę, SEO i content. A tak serio, sieć Domino’s przyszła do nas z zadaniem, które dla nas jest bardzo ciekawym wyzwaniem. Mamy doświadczenie w tej skali projektów, odpowiednie osoby w zespole i własne narzędzia data-driven marketingu, żeby rozwinąć biznes klienta w wysoko konwersyjnym obszarze. Nie mogę się doczekać pierwszych efektów – dodaje Marcin Kubik, head of client service, Whites.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing