Siedem nagród Power of Content Marketing Szpalty Roku 2017 dla Valkea Media

Grupa mediowa Valkea, specjalizująca się w kompleksowych działaniach z zakresu komunikacji marketingowej, została laureatem siedmiu nagród w branżowym konkursie Power of Content Marketing Awards Szpalty Roku 2017.
O autorze
1 min czytania 2017-06-09

Firma otrzymała dwie złote nagrody, dwie srebrne oraz trzy wyróżnienia. Statuetki zostały wręczone na uroczystej gali, która odbyła się we wtorek 6 czerwca 2017 r. w Warszawie.

Jury, złożone ze specjalistów z zakresu komunikacji marketingowej, wyróżniło aż sześć projektów realizowanych przez Valkea Media, przyznając im nagrody w siedmiu kategoriach konkursowych: content marketing – uroda, moda, turystyka, galerie handlowe i łączność, a także za magazyn dla klientów B2B oraz marketingową komunikację video.

Złote nagrody Szpalty Roku 2017 zostały przyznane aż dwóm projektom Valkea: „Beauty Stories” realizowanemu dla Douglas Polska, oraz magazynowi „Expert Play” dla firmy P4. W kategorii content marketing – uroda, „Beauty Stories” zostało docenione za wielokanałowość, współpracę z wiarygodnymi influencerami, praktyczne pokazanie produktów, buzzowe treści i delikatną ekspozycję marki.

Magazyn „Expert Play” drugi rok z rzędu okazał się bezkonkurencyjny w kategorii content marketing – łączność, za przeplatanie ekspozycji produktów z nowinkami, swobodny styl zgodny z komunikacją marki oraz dostosowanie treści do aktualnych kampanii.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Platforma „Beauty Stories” została także laureatem srebrnej nagrody w kategorii komunikacji marketingowej video za niestandardowe tutoriale makijażowe, wiralowe filmy oraz wpisanie się w potrzeby grupy docelowej w ramach oryginalnej serii „Unexpected MakeUp”. Druga srebrna nagroda trafiła do magazynu „Printing&More” realizowanego dla drukarnii Elanders, za budowanie doświadczeń z produktem poprzez realizacje oraz edukację klienta biznesowego.

Valkea otrzymała także trzy wyróżnienia w zakresie publikacji content marketingowych. Tworzony przez grupę od kilku lat magazyn „Klif Gdynia i Warszawa” dla BNP Paribas Real Estate został doceniony w kategorii galerie handlowe za elegancki design, dopasowanie do produktu i grupy docelowej, zachęcanie czytelników do kontaktu i ciekawe zdjęcia aranżacyjne.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W kategorii moda wyróżnienie otrzymała publikacja „CLUB C CHAMPIONS x AKTIVIST” zrealizowana dla klienta Adidas-Reebok, za dużą spójność z marką Reebok, artystyczną odwagę w przygotowaniu zdjęć i pokazanie klimatu dużego miasta. Wśród projektów z zakresu turystyki wyróżniony został „Magalog Grecos” dla Grecos Holiday, za lekką i z humorem część contentową, wprowadzającą w wakacyjny nastrój.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Konkurs Power of Content Marketing Awards Szpalty Roku organizowany jest przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska od dziewięciu lat. Ma na celu upowszechnianie wysokich standardów branży w tworzeniu polskich projektów content marketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich. Valkea Media od kilku lat odnosi sukcesy w konkursie, co potwierdza skuteczność grupy na krajowym rynku komunikacji marketingowej.