Firma otrzymała dwie złote nagrody, dwie srebrne oraz trzy wyróżnienia. Statuetki zostały wręczone na uroczystej gali, która odbyła się we wtorek 6 czerwca 2017 r. w Warszawie.
Jury, złożone ze specjalistów z zakresu komunikacji marketingowej, wyróżniło aż sześć projektów realizowanych przez Valkea Media, przyznając im nagrody w siedmiu kategoriach konkursowych: content marketing – uroda, moda, turystyka, galerie handlowe i łączność, a także za magazyn dla klientów B2B oraz marketingową komunikację video.
Zobacz również
Złote nagrody Szpalty Roku 2017 zostały przyznane aż dwóm projektom Valkea: „Beauty Stories” realizowanemu dla Douglas Polska, oraz magazynowi „Expert Play” dla firmy P4. W kategorii content marketing – uroda, „Beauty Stories” zostało docenione za wielokanałowość, współpracę z wiarygodnymi influencerami, praktyczne pokazanie produktów, buzzowe treści i delikatną ekspozycję marki.
Magazyn „Expert Play” drugi rok z rzędu okazał się bezkonkurencyjny w kategorii content marketing – łączność, za przeplatanie ekspozycji produktów z nowinkami, swobodny styl zgodny z komunikacją marki oraz dostosowanie treści do aktualnych kampanii.
Platforma „Beauty Stories” została także laureatem srebrnej nagrody w kategorii komunikacji marketingowej video za niestandardowe tutoriale makijażowe, wiralowe filmy oraz wpisanie się w potrzeby grupy docelowej w ramach oryginalnej serii „Unexpected MakeUp”. Druga srebrna nagroda trafiła do magazynu „Printing&More” realizowanego dla drukarnii Elanders, za budowanie doświadczeń z produktem poprzez realizacje oraz edukację klienta biznesowego.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Valkea otrzymała także trzy wyróżnienia w zakresie publikacji content marketingowych. Tworzony przez grupę od kilku lat magazyn „Klif Gdynia i Warszawa” dla BNP Paribas Real Estate został doceniony w kategorii galerie handlowe za elegancki design, dopasowanie do produktu i grupy docelowej, zachęcanie czytelników do kontaktu i ciekawe zdjęcia aranżacyjne.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W kategorii moda wyróżnienie otrzymała publikacja „CLUB C CHAMPIONS x AKTIVIST” zrealizowana dla klienta Adidas-Reebok, za dużą spójność z marką Reebok, artystyczną odwagę w przygotowaniu zdjęć i pokazanie klimatu dużego miasta. Wśród projektów z zakresu turystyki wyróżniony został „Magalog Grecos” dla Grecos Holiday, za lekką i z humorem część contentową, wprowadzającą w wakacyjny nastrój.
Konkurs Power of Content Marketing Awards Szpalty Roku organizowany jest przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska od dziewięciu lat. Ma na celu upowszechnianie wysokich standardów branży w tworzeniu polskich projektów content marketingowych poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych z nich. Valkea Media od kilku lat odnosi sukcesy w konkursie, co potwierdza skuteczność grupy na krajowym rynku komunikacji marketingowej.