„Silni w IT” – Grupa PZU rusza z kampanię employer brandingową

Grupa PZU rozpoczyna kampanię swojej marki jako pracodawcy wśród ekspertów z branży IT. Pod hasłem „Silni w IT” polski ubezpieczyciel chce zwiększać swoją rozpoznawalność oraz promować oferowane możliwości rozwoju kariery w obszarze technologii.
O autorze
1 min czytania 2022-10-27
W PZU prowadzimy różnorodne działania employer brandingowe, a wśród nich również te, które pokazują perspektywy rozwoju zawodowego w naszej organizacji.  Kampanie, które realizujemy są skierowane zarówno do doświadczonych specjalistów, absolwentów szkół wyższych, ale i studentów.  Komunikację dedykowaną branży IT przygotowaliśmy, by podkreślić te kwestie, które są nie tylko istotne, ale i wyjątkowe oraz charakterystyczne dla tej grupy profesjonalistów – mówi Anna Wardecka, dyrektor zarządzający ds. HR w Grupie PZU.

Pion technologii w PZU tworzy dziś ponad 1000 specjalistów pracujących w obszarach rozwoju, utrzymania, architektury i projektów. Jest to zespół zorientowany na kulturę DevOps i Agile, który nawet największe i najbardziej zaawansowane projekty realizuje wewnętrznie w każdej warstwie technologicznej. PZU wykorzystuje szerokie spektrum nowoczesnych technologii we wszystkich procesach, a eksperci IT mogą podejmować ciekawe wyzwania zawodowe w różnorodnych rolach. Firma oferuje pracę zarówno dla developerów, architektów, administratorów i testerów, jak i dla project managerów, analityków IT, proxy product owner’ów czy scrum master’ów.

To wielka satysfakcja, ale też i wyzwanie współtworzyć jeden z największych zespołów IT w Polsce. Pod swoją pieczą mamy systemy, które obsługują 22 mln klientów potężnej instytucji finansowej. Zgodnie z hasłem kampanii, czujemy się silni w tym, co robimy i dbamy o to, by się to nie zmieniało. Szkolimy się, dzielimy wiedzą, interesujemy się najnowszymi trendami. Stwarzamy możliwości rozwoju zgodnie z predyspozycjami i aspiracjami naszych pracowników. Stawiamy też na dobrą atmosferę i elastyczność. Z pełnym przekonaniem mogę stwierdzić, że zarówno doświadczony ekspert czy manager, jak również młody specjalista może znaleźć swoje miejsce w naszym zespole – mówi Tomasz Żelski, dyrektor zarządzający ds. technologii w Grupie PZU.

W prowadzonej obecnie kampanii, PZU chce budować na rynku świadomość, że jest atrakcyjnym pracodawcą dla profesjonalistów z branży IT. Komunikacja w szczególności podkreśla atrybuty ubezpieczyciela, takie jak: nastawienie organizacji na nowoczesne rozwiązania, skalę działania oraz cenioną przez pracowników przyjazną atmosferę środowiska pracy oraz realny wpływ każdego pracownika na podejmowane działania.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania potrwa do końca listopada 2022 r. i będzie dostępna online, m.in. w serwisach branżowych IT. PZU przygotował w jej ramach specjalną stronę internetową www.pzu.pl/silniwit oraz filmy nagrane w biurze firmy z udziałem pracowników. Opowiadają one o zakresie zadań, wykorzystywanych technologiach i stosowanych w PZU metodykach pracy. Rekrutacja na stanowiska technologiczne jest prowadzona w trybie ciągłym przez cały rok, a oferty pracy są na bieżąco publikowane na www.pzu.pl/kariera.

Słuchaj podcastu NowyMarketing